شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۱

مالک کارخانه ماشین سازی دغدغه ها را برطرف کند+عکس

واحداقتصادی تولیدایرانی- فرماندار شهرستان تبریز خواستار رفع دغدغه های این مجموعه توسط مالک جدید کارخانجات ماشین سازی شد.
مالک کارخانه ماشین سازی دغدغه ها را برطرف کند+عکس
توليد ايرانی:بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، علیار راستگو روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، از مالک جدید کارخانه ماشین سازی خواست همه رویکردها و اقدامات جدید در ارتباط با این مجموعه عظیم اقتصادی استان در راستای بهبود فصای تولید و رونق دوباره این واحد بزرگ صنعتی باشد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه ماشین سازی تبریز که از سوی سازمان خصوصی سازی و در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی به قربانعلی فرخ زاد واگذار شده است، افزود: فرمانداری تبریز هیج گونه دخالتی در امر واگذاری نداشته است.

راستگو ادامه داد: نقش فرمانداری تنها نظارتی و حاکمیتی است که امیدواریم مالک جدید بتواند با اقدامات و بهره گیری از ظرفیت های محلی و ملی مشکلات موجود را رفع و این واحد را به جایگاه درخشان گذشته خود برگرداند.

وی با اعلام آمادگی برای کمک به حل مشکلات ماشین سازی، از مالک جدید خواست با حساسیت بیشتر نسبت به رفع دغدغه های مدیریت استان درباره این واحد اقدام کند.

فرماندار تبریز، ضرورت تامین به موقع مواد اولیه و تلاش فزاینده برای حضور در بازارهای جهانی در دوره جدید ماشین سازی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار تولید ایرانی، گروه صنعتی ماشین سازی تبریز به عنوان یکی از صنایع مادر کشور پس از 14 سال کش و قوس بر سر واگذاری آن، یک ماه قبل توسط سازمان خصوصی سازی به وکالت از صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد به بخش خصوصی واگذار شد.

این گروه صنعتی انواع ماشین‌های صنعتی مانند انواع ماشین‌افزار، کمپرسورهای صنعتی، پمپ‌های آب، الکتروموتور، لیف‌تراک، انواع موتورهای دیزلی، ماشین‌آلات نساجی، ماشین‌های تراش، ماشین‌های فرز، ماشین‌های مته، قطعات ریخته و دستگاه‌های سی ان سی را تولید می کند.

قرارداد ساخت این کارخانه بین ایران و چکسلواکی سابق برای تولید انواع ماشین‌آلات صنعتی منعقد شد و از سال 1351 مورد بهره ‌برداری قرار گرفت.
کد مطلب: 2653
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *