شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸

کارگاه کارآفرینی ویژه جوانان هِلال اَحمر کیش برگزار شد.+عکس

واحداقتصادی تولیدایرانی- نخستین کارگاه کارآفرینی و کسب و کار و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه جوانان عضو جمعیت هلال احمر جزیره کیش برگزار شد.
کارگاه کارآفرینی ویژه جوانان هِلال اَحمر کیش برگزار شد.+عکس
توليد ايرانی:بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، دبیر برگزاری کارگاه کارآفرینی هلال احمر جزیره کیش در حاشیه آئین اختتامیه این کارگاه به واحد اقتصادی تولید ایرانی گفت: این کارگاه به مدّت 2 روز با حضور 40 نفر از اعضای جوان این جمعیّت در محل پردیس دانشگاه تهران برگزار گردید.
امیررضا مولایی،افزود: این کارگاه در قالب یک تفاهم نامه سراسری میان جمعیّت هلال احمر، ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت کشور با همکاری مؤسِّسِه کاشِف(کارآفرینان شایسته فردا) برپا شد.
وی اظهار کرد: در این دوره آموزشی 6 تَن از اساتید این حوزه آموزش های لازم را درباره کسب و کار با استفاده از فنّاوری های نوین، آی تی و اطلاعات و ارتباطات را ارائه کردند.
مولایی گفت: جوانان عضو جمعیّت هلال احمر نیز 30 ایده کار آفرینی را در این کارگاه ارائه کردند و از بین آنها 3 ایده برتر معرّفی شد.
وی اظهار کرد: ایده پردازان برتر علاوه بر دریافت جوایزی برای شرکت در دوره تربیّت مربّی کارآفرینی به تهران اعزام خواهند شد.
کد مطلب: 2630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *