جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸

استاندار تهران: مدیران باید به دنبال کارآفرینان بروند.+عکس

واحد اقتصادی تولید ایرانی-استاندار تهران گفت: این مدیران هستند که باید به دنبال تولید کنندگان و کارآفرینان برای رفع مشکلاتشان بروند نه اینکه آنان به جای تولید گرفتار اتاق های مدیران باشند.
استاندار تهران: مدیران باید به دنبال کارآفرینان بروند.+عکس
توليد ايرانی:بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، محمد حسین مقیمی   در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: مدیران باید برای رفع مشکلات تولید کنندگان وقت بگذارند تا آنان با فراغ خاطر به افزایش کیفیّت تولید و کاهش قیمت باشند.
وی همچنین از کندی روند بانک های عامل استان تهران در ارائه تسهیلات به تولید کنندگان انتقاد کرد و افزود: از 4 هزار میلیارد تومان مصوب تاکنون فقط 1200 میلیارد تومان پرداخت شده است.
مقیمی گفت: اگر بتوانیم با برگزاری این جلسات مشکلات تولید را رفع کنیم به تحقق اقتصاد مقاومتی نزدیک شده ایم در غیر اینصورت برگزاری این نشست ها هیچ ثمری ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف تأکید کرد: همه دستگاه هایی که از بودجه دولتی استفاده می کنند علاوه بر اینکه در مصوبه گذشته مؤظف شدند 20 درصد از میزان مصرف آب بکاهند باید 10 درصد از مصرف برق نیز خود بکاهند.
مقیمی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی مسئول اجرای این مصوبه هستند افزود: مسئولان ادارات و ارگان ها نظارت کنند تا وسایل تهویه و خنک کننده در فصل تابستان بعد از ساعت اداری خاموش شود.
وی با اشاره به پیشنهاد اداره آبفای استان در خصوص استفاده از وسایل کاهنده مصرف آب از سوی مشترکان پرمصرف گفت: امکانات و وسایل کاهنده مصرف آب برای مشترکان پرمصرف به کار گرفته شود و پس از اعلام اخطار به مشترکان پرمصرف هزینه وسایل کاهنده مصرف، اقساطی از سوی این مشترکان دریافت شود.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران نیز در این نشست گفت: ٧٠ درصد آب توزیعی تهران از سدها و ٣٠ درصد از چاه ها تأمین می شود.
محمد پرورش با اشاره به مصرف بالای آب در تابستان و گرمای هوا خواستار استفاده مشترکان پر مصرف تهران و همچنین مدارس و مساجد از وسایل کاهنده مصرف شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ نیز در این نشست گفت: ٤.٥ میلیون مشترک برق در تهران است و ١٠ درصد برق کشور در تهران مصرف می شود.
حسین صبوری با اشاره به پیک مصرف برق در تهران در سال گذشته گفت: در فصل تابستان پیک مصرف ٤٧٠٠ مگاوات بود که نسبت به سال 95 پنج درصد رشد داشته است.
به گفته وی ٢٥ درصد از میزان مصرف برق در زمان پیک مصرف تهران متعلق به مشترکان دولتی است که ٦٥ درصد مصرف برق دستگاه ها در بخش سیستم های سرمایشی است.
صبوری زمان پیک مصرف روزانه را از ساعت ١٢ تا ١٦ اعلام کرد و گفت: ٥٠ اکیپ برای نظارت بر مصرف برق ادارات و دستگاه ها از ابتدای تیرماه اعزام می شوند.
چهلمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور محرابی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت، محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
کد مطلب: 2614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *