شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲

415 طرح اشتغال روستایی بوشهر به بانک ها معرفی شدند.+عکس

واحد اقتصادی تولید ایرانی-سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: 415 طرح اشتغالزایی روستایی این استان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.
415 طرح اشتغال روستایی بوشهر به بانک ها معرفی شدند.+عکس
توليد ايرانی:بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، فاطمه دهقانی در نشست بَرِّرسی طرح‌های مشاغل روستایی استان بوشهر افزود: تاکنون 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به این طرح ها پرداخت شده است.
وی بیان کرد: هدف دولت از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری، مشارکت آحاد مردم در توسعه و اقتصاد مناطق روستایی و ایجاد اشتغال است و امیدواریم مجموعه این سیاست ها منجر به ماندگاری جمعیت در روستاها شود.
دهقانی ادامه داد: هدف اصلی از پرداخت تسهیلات روستایی تولید محور شدن روستاه هاست که تحقّق این مهم در سال حمایت از کالای ایرانی بیش از پیش اهمیت یافته است.
وی بیان کرد: در این ارتباط نیاز است همه دستگاه های اجرایی در این طرح طوری عمل کنند تا علاوه بر تسریع و تسهیل در صدور مجوز طرح های اشتغالزایی در مؤعد مقرر اجرایی شود.
دهقانی گفت: توسعه روستایی از طریق ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و ارایه خدمات رخ نمی‌دهد بلکه نیازمند اشتغال پایدار برای روستاییان و توجه ویژه به درآمد پایدار آنان است.
وی تاکید کرد: توجه به محیط زیست، مدیریت منابع آب و اشتغال پایدار سه رکن اساسی توسعه پایدار روستایی است که بدون توجه و نگاه ویژه به آن هیچ توسعه ای اتفاق نمی افتد.
کد مطلب: 2612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *