پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۴

استاندار همدان: ۱۲۰ واحد راکد استان در سال گذشته احیا شد

استاندار همدان گفت: ۱۲۰ واحد راکد این استان با تلاش و حمایت مسوولان و مدیران اجرایی در سال گذشته، احیا و با رونق فعالیت ها به چرخه تولید بازگشتند.
استاندار همدان: ۱۲۰ واحد راکد استان در سال گذشته احیا شد
به گزارش توليد ايرانی ؛ «سید سعید شاهرخی» روز پنج شنبه در گفت وگویی افزود: احیای واحدهای تعطیل و نیمه فعال همواره و براساس سیاست های محوری دولت تدبیر و امید و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، مورد تاکید مجموعه مدیریتی استان قرار دارد.
وی اظهار داشت: یکی از محوری ترین اولویت های مدیران اجرایی استان همدان در سال جاری، شناسایی موانع تولید و تلاش برای رفع آنها و احیای فرآیند کار و تولید واحدهای راکد و نیمه فعال است.
استاندار همدان تصریح کرد: باید با همکاری دستگاه‌های مسوول، موانع پیش روی این واحدهای تولیدی رفع و زمینه برای رشد و توسعه اقتصادی و همچنین ایجاد فرصت های شغلی مولد و پویا برای افراد متخصص و جویای کار فراهم شود.
شاهرخی گفت: مدیران بانک ها نیز مکلف به بازگرداندن واحدهایی در تملک به مالک اولیه براساس یک توافق دوطرفه هستند تا دوباره این واحدها احیا و فعالیت برای تولید در راستای رشد و توسعه اقتصادی فراهم شود.
استاندار همدان بیان کرد: برنامه سه ساله توسعه استان همدان براساس داشته ها و ظرفیت های موجود تنظیم شده و امسال سال پایانی اجرای این برنامه راهبردی توسعه در دولت تدبیر و امید است.
شاهرخی اظهار داشت: حمایت از تولید به منظور ارتقای معیشت مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان اولویت های اصلی استان همدان در سال ۱۴۰۰ است.
استاندار همدان گفت: به این منظور با توجه به برنامه راهبردی استان حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و سرمایه گذاران متقاضی جدید برای مشارکت در طرح های اقتصادی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و در کنار آن نیز حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع موجود برای کار و تولید با حداکثر ظرفیت برای توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی جدید به عنوان یک اولویت به صورت جدی پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید برای اجرای پروژه های مهم تولیدی و اقتصادی در استان همدان انجام شد، گفت: این حجم سرمایه گذاری علاوه بر رونق تولید و اقتصاد و تبدیل استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی، ۲۵ هزار فرصت شغلی جدید و شناسنامه دار را در استان ایجاد کرد.




     
  •  
کد مطلب: 26097
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *