صاحبان مشاغل فردیس ازتسهیلات مالیاتی برخوردار می شوند+عکس

24 خرداد 1397 ساعت 17:17

واحد اقتصادی تولید ایرانی-رییس امور مالیاتی فردیس گفت: صاحبان مشاغل در این شهرستان می توانند با تسلیم اظهار نامه مالیاتی عملکرد سال 96 از معافیت مقرر و تسهیلات قانونی استفاده کنند.


تولیدایرانی: عادل نوفر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، افزود: مؤدیان مالیاتی بخش مشاغل تا پایان خردادماه سال جاری مهلت دارند تا نسبت به تنظیم و ارسال الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد 1396 اقدام کنند و در این صورت با افزایش 5 درصد به مالیات سال 95 مالیات سال 96 قطعی خواهد شد.
وی ادامه داد: مؤدیان می توانند 40 درصد از مبلغ مالیات را به صورت نقدی و مابقی را طی 4 قسط پرداخت نمایند و در صورت تسلیم نشدن اظهارنامه از معافیت و سایر تسهیلات برخوردار نخواهند شد.
نوفر افزود: معافیت مالیاتی برای کلیه فعالیت های اقتصادی یکسان محاسبه می شود و کسانی که اظهار نامه ندهند، نمی توانند از این معافیت استفاده کنند.
رئیس امور مالیاتی شهرستان فردیس گفت: امیدوارم با برنامه ریزی انجام شده و تعامل با اتحادیه های صنفی و همکاری اتاق اصناف شهرستان فردیس بتوانیم بیشترین تعداد اظهارنامه مالیاتی مؤدیان را دریافت کنیم.
نوفرافزود: جلسات متعدّدی با رؤسای اتحادیّه ها برگزار و مقرر شد اتحادیه ها همگام با اداره امور مالیاتی تبلیغات وسیع محیطی داشته باشند تا مردم و صاحبان مشاغل تا 31 خرداد اظهارنامه های خود را تسلیم کنند.


کد مطلب: 2607

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/2607/صاحبان-مشاغل-فردیس-ازتسهیلات-مالیاتی-برخوردار-می-شوند-عکس

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com