شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵

طرح های نوآور و خلاق هرمزگان وام قرض الحسنه دریافت می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: کسب و کارهای نوآور و خلاق تا مبلغ پنج میلیارد ریال وام بانکی با بهره ۴ درصد در این استان دریافت می‌کنند.
طرح های نوآور و خلاق هرمزگان وام قرض الحسنه دریافت می‌کنند
به گزارش توليد ايرانی  ؛ هادی ابراهیمی روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: این اقدام در راستای تحقق شعار سال بوده که با همکاری صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود.
وی ادامه داد: صاحبان ایده، کارآفرینان و متقاضیان دریافت تسهیلات برای راه‌اندازی یا توسعه کسب و کار که دارای طرحهای نوآور مبتنی بر فناوری های جدید هستند می توانند با مراجعه به سایت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در قسمت اطلاعیه، نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام و پس ازتکمیل، به آدرس پست الکترونیکی kar_hormozgan@yahoo.com ارسال کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: این تسهیلات به طرح‌های نوآور مبتنی بر فناوری های جدید با اولویت محصول‌های تولید شده که نوآورانه بوده و یا در کشور تولید نشده و با استفاده از روش هایی مانند مهندسی معکوس، مهندسی مجدد، خرید یا انتقال دانش فنی و غیره تولید شده باشد تعلق می گیرد.
ابراهیمی بیان داشت: محصول‌هایی که در کشور در حال تولید باشد و طرح سرمایه‌گذاری با روش‌های نوآورانه ضمن حفظ قیمت، کیفیت محصول را افزایش دهد و یا با حفظ کیفیت، قیمت کاهش یابد، محصول‌های تولید شده بر اساس مزیت‌های نسبی هرمزگان باشد هم این وام بانکی را دریافت خواهند کرد.
وی افزود: محصول تولید شده محصولات دانش بنیان در سطح صنعتی بوده و یا بر اساس فناوری های نوین و نانوتکنولوژی باشد، بازار مناسبی داشته و تقاضا برای حجم فروش وجود داشته باشد، به جای فروش خام در داخل و یا خارج از کشور، فرآوری این مواد و محصول‌ها، ارزش بیشتری ایجاد کنند و خدمت‌هایی بدهد که باعث ایجاد ارزش افزوده، ایجاد اشتغال جدید و تثبیت اشتغال موجود شود.
کد مطلب: 26066
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *