حدود 19 تن ماهی منجمد از البرز به روسیه صادر شد+عکس

24 خرداد 1397 ساعت 17:16

واحد اقتصادی تولید ایرانی-رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی البرز گفت، که: 18 هزار و 900 کیلوگرم ماهی منجمد خوراکی با نظارت دامپزشکی این استان به کشور روسیه صادر شد.


تولیدایرانی: دکتر مجید ابراهیمی حِصاری روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، افزود: با توجه به اهمیت سلامت و کیفیت محصولات خام دامی صادراتی به خارج از کشور، این مقدار ماهی خوراکی پس از آزمایش و دریافت مجوز لازم از طریق ترانزیت زمینی به کشور آذربایجان و سپس ازآنجا به روسیه صادر شد.
وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون نیز 25 هزار قطعه آبزیان زینتی، 34.5 کیلوگرم خاویار و 135 کیلوگرم خرچنگ آب شیرین به کشورهای عراق، آلمان، هنگ کنگ، سنگاپور، سوئیس، افغانستان، ایتالیا، قطر و استرالیا صادر شده است.
ابراهیمی ابراز امیدواری کرد با توسعه صنعت آبزی پروری استان و شرکت های وابسته، صادارت انواع فرآورده های آبزیان در سطح وسیع تر انجام گیرد.
پیش از این نیز در زمستان سال گذشته 49 کیلوگرم خاویار ازاستان البرز به کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی شامل کشورهای آلمان، استرالیا، آمریکا، اسپانیا، امارات متحده عربی، سوئیس، چین و لبنان صادر شده بود.


کد مطلب: 2605

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/2605/حدود-19-تن-ماهی-منجمد-البرز-روسیه-صادر-عکس

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com