يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۸

حمایت از تولید مهم‌ترین اقدام برای رفع اثر تحریم‌هاست

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از این لحاظ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تحریم‌های ظالمانه و یک‌جانبه آمریکا در سال جاری ادامه دارد و مهم‌ترین اقدام برای رفع اثر تحریم‌ها حمایت از تولید است.
حمایت از تولید مهم‌ترین اقدام برای رفع اثر تحریم‌هاست
به گزارش توليد ايرانی ؛ نادر سیفی در گفت‌وگویی، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» اظهار کرد: نامگذاری سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری به تولید عوامل تولید نشان دغدغه حاکمیت برای افزایش تولید و بهبود فضای کسب و کار در اقتصاد است.

عضو اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از این لحاظ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا در سال جاری ادامه دارد و مهمترین اقدام برای رفع اثر تحریم‌ها حمایت از تولید است.
 
وی افزود: تحریم‌های بین المللی  تولید کشور را نشانه گرفته است و دولت باید با ارائه برنامه‌ها و ایجاد راهبرد‌هایی شرایط را برای افزایش تولید در کشور فراهم کند.

سیفی ادامه داد: تحریم‌های بین‌المللی فرصتی را در اختیار دولت قرار داده است که می‌تواند اقتصاد خود را از درآمد‌های نفتی جدا کند و به سمت تولید حرکت کند.

این عضو اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: دولت باید از طریق ایجاد رونق در کسب و کار‌ها و افزایش ضریب تولید در کشور درآمد‌های مالیاتی خود را افزایش دهد و به این شکل اقتصاد را از درآمد‌های نفتی جدا کند.

وی افزود: حمایت و پشتیبانی از تولید می‌تواند در قالب برداشته شدن  موانع برای ایجاد فعالیت‌های تولیدی و امتیاز‌هایی مانند تخفیف مالیاتی اشاره کرد.
کد مطلب: 25876
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *