پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
يکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱

درصد از محتوای اصلاح ساختار بودجه تا خردادماه در مجلس نهایی می‌شود

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تا خرداد سال جاری ۲۰ الی ۳۰ درصد محتوای اصلاح ساختار بودجه در مجلس نهایی شود.
درصد از محتوای اصلاح ساختار بودجه تا خردادماه در مجلس نهایی می‌شود
به گزارش توليد ايرانی ؛ محسن زنگنه در گفت‌وگویی با اشاره به تمرکز مجلس بر اصلاح ساختار بودجه در سال ۱۴۰۰ گفت: هنوز ما درباره اصلاح ساختار بودجه سالیانه اقدام مناسبی انجام نداده‌ایم.
 
امسال اولین سالی است که ما می‌خواهیم اصلاح ساختار بودجه را کلید زده تا مردم و دستگاه‌ها اصلاح ساختار بودجه را احساس کنند

وی با بیان اینکه فرآیند اصلاح ساختاری بودجه تازه شروع شده است، بیان داشت: البته برخی از پیشنهادات در زمینه اصلاح ساختار بودجه در بودجه ۱۴۰۰ مطرح شد و با این حال امسال اولین سالی است که ما می‌خواهیم اصلاح ساختار بودجه را کلید زده تا مردم و دستگاه‌ها اصلاح ساختار بودجه را احساس کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اصلاح ساختار بودجه در چند حوزه در مجلس آغاز شده است، اظهار داشت: در این زمینه کمیته‌های در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تشکیل شده و اقدامات رو به جلو است.

وی تأکید کرد: حتی در این زمینه با دانشگاه‌های کشور و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها مرتبط هستیم و فکر می‌کنم اتفاقات خوبی در زمینه اصلاح ساختار بودجه در سال آینده رخ خواهد داد.

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما این است تا خرداد ماه ۱۴۰۰ بخشی از مبحث اصلاح ساختار بودجه به انجام برسد؛ همچنین سعی می‌کنیم از شهریور ماه که بخشنامه‌های بودجه از سوی دولت به دستگاه‌ها ارسال می‌شود، تقریباً بر اساس ساختاری که به آن می‌رسیم، تحولات بودجه‌ای را مد نظر قرار دهیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: به نظر می‌رسد تا خرداد سال ۱۴۰۰، ۲۰ الی ۳۰ درصد محتوای اصلاح ساختار بودجه در مجلس نهایی شود.
کد مطلب: 25852
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *