دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
۰
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۳

انتقاد تلویحی یک نماینده مجلس از رفتار دوگانه دربارۀ حقوق و دستمزد‌ها

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید سیاست واحدی در بحث همسان‌سازی حقوق و دستمزد داشته باشیم؛ نمی‌توانیم در این زمینه دوگانه عمل کنیم.
انتقاد تلویحی یک نماینده مجلس از رفتار دوگانه دربارۀ حقوق و دستمزد‌ها
رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مبحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: متاسفانه شاهد سیاست‌های چندگانه در بحث حقوق و دستمزد در کشور هستیم و البته در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگاه اقدامات خوبی در لایحه بودجه انجام شد که البته کافی نیست.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه بازنشستگان تامین اجتماعی شرایط خوبی ندارند، اظهار داشت: حقوق و دستمزد باید بر اساس تخصص و تلاش افراد متناسب‌سازی شود.
 
این نماینده مجلس اظهار داشت: همسان‌سازی در مقوله حقوق و دستمزد کارمندان باید مدنظر قرار گیرد البته این همسان سازی حقوق و دستمزد باید برای همه رده‌ها محقق شود.
 
وی با بیان اینکه باید برای همسان‌سازی حقوق‌ها در همه اقشار فکری اساسی کرد، اظهار داشت: ما باید سیاست واحدی در مبحث همسان‌سازی حقوق و دستمزد داشته باشیم و نمی‌توانیم در این زمینه دوگانه عمل کنیم.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد:ما نباید به یک بازنشسته کمتر از ۵ میلیون و به یک بازنشسته تامین اجتماعی بیش از پنج میلیون حقوق بازنشستگی بدهیم،  لذا این اختلاف باید حتماً ساماندهی شود.
 
کد مطلب: 25700
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *