پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
۰
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۸

دغدغه رهبری از دلال بازی در بازار میوه و گرانی‌ها

ماجرای مستندی از خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما که دغدغه مقام معظم رهبری از دلال بازی در بازار میوه و گرانی‌ها را به تصویر کشیدند...
دغدغه رهبری از دلال بازی در بازار میوه و گرانی‌ها
به گزارش توليد ايرانی ؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب روز جمعه (۱۵ اسفند ۹۹)پس از کاشت دو اصله نهال با اشاره به گرانی‌ها و مشکل معیشتی مردم گفتند: این وضع در آستانه عید غصه بزرگی ایجاد کرده است. البته اجناس مانند میوه‌ها فراوان است، اما قیمت‌ها بسیار بالا است که سود این قیمت بالا هم به جیب باغداران زحمتکش نمی‌رود بلکه نصیب دلال‌ها و واسطه‌های سودجو می‌شود و ضرر آن به مردم می‎رسد.
 
 
بنابراین بایستی مسئولین محترم این مشکل معیشتی مردم و مشکل گرانی را هم باید حل کنند. این ممکن است، راه‌حل دارد. بنده در جلسات متعدد این را تذکر دادم و نظرات و راه‌حل‌هایی که مسئولین در این زمینه، یعنی کارشناسان در این زمینه گفتند، این‌ها را مطرح کردیم و بیان کردیم، راه‌حل دارد. ان‌شاءالله که بتوانند این‌ها را انجام بدهند. 
 
اشاره رهبر انقلاب به موضوع فسادی است که کاملا واضح و در مقابل چشم همگان انجام میشود و قطعا مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی هم آن را میبینند یک نمونه اش اخیرا در  گزارش خبرگزاری صدا و سیما به تصویر کشیده شده  که بهانه‌ای برای برخورد و رسیدگی نباشد.
کد مطلب: 25609
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *