جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵

استاندار: حوزه انرژی استان همدان دچار یک انقلاب و تحول اساسی شده است

استاندار همدان با اشاره به اجرای چندین پروژه شگفت انگیز در زمینه سدسازی، تصفیه خانه و نیروگاه های ابی و خورشیدی در استان، گفت: استان در حوزه توسعه و تجهیز تاسیسات زیربنایی برق و آب دچار یک انقلاب و تحول اساسی شده است.
استاندار: حوزه انرژی استان همدان دچار یک انقلاب و تحول اساسی شده است
به گزارش توليد ايرانی ؛            "سیدسعید شاهرخی" روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان، اظهار داشت: امسال به رغم تنگناهای مالی در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پروژه های بسیار مهمی در سطح استان سرمایه گذاری و اجرا شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد اهداف و برنامه های تدوین شده در سند راهبردی استان همدان محقق شده که این مهم حاصل تلاش و تکاپوی همه دستگاه های اجرایی است.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه وزارت نیرو اقدامات شگفت انگیزی در استان انجام شده، تاکید کرد: به جرات می توان می توان گفت که استان همدان دچار انقلابی عظیم در این عرصه زیربنایی شده است.
شاهرخی تصریح کرد: سد سازی یک صنعت پیشرفته است ولی به رغم اهمیت و پیچیدگی کار، هر ۲ سال یک سد در این استان احداث شده است.

او جمع آوری و تسویه فاضلاب را تبدیل تهدید به فرصت دانست و گفت: تامین آب مورد نیاز نیروگاه مفتح و مسدود شدن ۲۵ چاه این نیروگاه حاصل این تدبیر است.

استاندار همدان افزود: تامین آب صنعت پتروشیمی هگمتانه و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر از محل پساب فاضلاب نمونه ای از کارهای شاخص انجام شده در سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان علاوه بر بخش نیرو در حوزه علوم پزشکی و سایر حوزه ها نیز دستاوردهای خوبی داشته به طوری که براساس ۱۰۰شاخص برتر استخراج شده، استان همدان موفقیت های بزرگی را کسب کرده است.

به گفته شاهرخی، این شاخصها وضعیت استان در سال ۹۲ را با وضعیت سال ۹۹ قیاس کرده و پیشرفتهای حاصله را به صورت علمی و دقیق بررسی می کند.
استاندار همدان همچنین به پروژه های اقتصاد مقاومتی استان اشاره کرد و افزود: ۶۰ پروژه شاخص در بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و فناوری در سطح استان در حال اجراست که تعدادی از آنها تا نیمه سال آتی به بهره برداری می رسد.
کد مطلب: 25571
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *