شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۰

رویداد ایده‌شو بازاریابی و فروش در صنعت برگزار می‌شود

معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری رویداد ایده‌شو بازاریابی و فروش در صنعت استان در اسفندماه خبر داد.
رویداد ایده‌شو بازاریابی و فروش در صنعت برگزار می‌شود
به گزارش توليد ايرانی ؛      رحیم بیرانوند اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی استان رویداد ایده شو بازاریابی و فروش در صنعت را برگزار می‌کند.
وی با اشاره به تمدید زمان ثبت نام در این رویداد تا یکم اسفند، عنوان کرد: رویداد ایده‌شو بازاریابی و فروش، دهم اسفند به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیرانوند ادامه داد: ایده‌شو رویدادی است که به افراد فرصت می‌دهد تا با بیان ایده خود در بازه زمانی پنج دقیقه بتوانند ایده خود را از لحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار بسنجد و در کنار دوستان خود با ایده‌های نو دیگران آشنا و شبکه‌ای از دوستان و متخصصان برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنند.

معاون فناوری جهاد دانشگاهی عنوان کرد: متقاضیان شرکت در رویداد می‌توانند از طریق مراجعه به سایت www.ipdlorestan.ir در این رویداد شرکت کنند.

وی تصریح کرد: ازجمله محورهای این رویداد می‌توان به ایده‌های نوآورانه در زمینه برندینگ، بازاریابی، فروش و صادرات محصولات واحدهای صنعتی، راه‌اندازی پایگاه‌های فروش اینترنتی، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، بسترسازی انتشار و نمایش محصول، بسترسازی تحویل محصول، نوآوری در بسته‌بندی محصولات واحدهای صنعتی، بسته‌بندی‌های اتوماتیک و قابل ردگیری، معرفی و پیشنهاد محصول هوشمند، رتبه‌بندی و مقایسه هوشمند و محتواسازی هوشمند اشاره کرد.
کد مطلب: 25226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *