جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
۰
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۳

افتتاح «فامیلی» تجربه‌ای خوب برای همدانی‌ها خواهد شد

فروشگاهی در شهر همدان افتتاح شد که یکی از ۶۰ زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ است.
افتتاح «فامیلی» تجربه‌ای خوب برای همدانی‌ها خواهد شد
به گزارش توليد ايرانی ؛       بنابراعلام شـــرکت فروشگاه‌های زنجیره ای فامیلی، با شنیدن نام مجموعه گلرنگ شاید اولین اسمی که به ذهن ها برسد حاج کریم فضلی است که اصالتی همدانی دارد و حالا که خودش نیست هنوز هم نام و اقداماتش برای همدانی‌هاو شهر همدان دیده می‌شود.

این شرکت که با شعار «خرید خوب را تجربه کن!» درحال فعالیت است و بیش از ۵۰ درصد کالاهای این مجموعه از تولید تا مصرف  متعلق به گروه صنعتی گلرنگ است و همین سبب شده تا یک مزیت رقابتی مثبت نسبت به سایر رقبا داشته باشد.

معاونت توسعه و تجهیز شرکت فامیلی مدرن در آئین افتتاح شعبه فروشگاه فامیلی در شهر همدان با بیان اینکه این فروشگاه در برج سعیدیه نخستین فروشگاه فامیلی در استان همدان است، گفت: فروشگاهی که امروز افتتاح شد نزدیک به هزار و ۴۰۰ متر سطح فروش دارد.

مهدی زارع منش ادامه داد: به واسطه اینکه مالک اصلی گلرنگ، جناب فضلی اصالتی همدانی دارد برنامه ویژه‌ای برای استان همدان داریم و در نظر داریم تا در شهر همدان با سطح ۱۴ هزار متر سرزمین فامیلی ایجاد کنیم.

زارع منش با اشاره به اینکه برنامه توسعه در شهر همدان برای این فروشگاه نزدیک ۷ هزار مترسطح فروش است، اضافه کرد: مجموعه صنعتی گلرنگ بالغ بر ۴۰ هزار نفر پرسنل دارد که به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند.

وی با تأکید براینکه شاکله اصلی گروه صنعتی گلرنگ بخش تولید است که در بخش‌های مختلف اعم از شوینده، مواد غذایی، سلولزی، پلیمری، لبنیات، آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد، اظهار کرد: در گروه صنعتی گلرنگ برندهایی ازجمله اوه، اکتیو، سافتلن، اویلا، فامیلا، نانسی، مرسی، آریوپلاست درحال تولید هستند.

وی بیان کرد: از سال ها پیش سیاست گروه صنعتی گلرنگ کامل کردن زنجیره از تولید تا مصرف است؛ این گروه صنعتی ابتدا از فروشگاه افق کوروش آغاز به کار کرد که در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ شعبه در سطح کشور دارد.

زارع منش در ادامه اظهار کرد : در سال ۹۶ تصمیم بر این شد تا گروه صنعتی گلرنگ در متراژهای بزرگتر ورود کند و با برند فامیلی در آذر ۹۶ نخستین فروشگاه را در گنبدکاووس تأسیس کرد.
وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر شرکت فامیلی با ۳۱ فروشگاه در ۱۶ استان فعالیت می‌کند و به سرعت در حال پیشرفت است گفت: برنامه توسعه‌ای شرکت فامیلی در سال ۱۴۰۴ رسیدن به ۳۹۰ هزارمتر سطح فروشگاه است.
زارع منش گسترش فروشگاه‌های فامیلی در شهر همدان را از دیگر برنامه‌های توسعه نام برد و تأکید کرد:  محصولاتی که در فروشگاه عرضه می شود چیزی حدود ۳۰ هزار قلم است که بر اساس متراژ و موقعیت فروشگاه این ۳۰ هزار کالا تقسیم می شود و در فروشگاه همدان نزدیک به ۱۰ هزار قلم کالا در دسترس مردم قرار دارد.

وی درباره برنامه توسعه در کشور نیز اینگونه بیان کرد: برای ۱۸۳ شهر که جمعیت بالای ۴۵ هزار نفر دارند این فروشگاه‌ها را راه‌اندازی می‌کنیم.

زارع منش در بحث اشتغال‌زایی گفت: شرکت فامیلی مدرن هزار و ۵۰۰  نفر پرسنل دارد و هر فروشگاهی که افتتاح می شود حداقل ۵۰ نفر به صورت مستقیم برای کار جذب می‌شوند.
 زارع منش با اشاره به اینکه این شرکت هم از نظر قیمت و هم تنوع رضایت مردم را جلب کرده، افزود: در گروه صنعتی گلرنگ تمرکز اصلی بر خود کشور است و برای سال ۱۴۰۰ به ۸۰ هزار متر سطح فروش خواهیم رسید.

وی درباره فعالیت در عرصه بین‌المللی نیز اظهار کرد: شرکت فامیلی در بحث بین‌المللی نیز برنامه‌هایی دارد و برای افغانستان و کشورهای اطراف نیز در حال مذاکره و برنامه ریزی هستیم تا فروشگاه برون مرزی ایجاد کنیم.

زارع منش در رابطه با چیدمان فروشگاه اینگونه گفت: به علت متراژ پایین‌تر نسبت به فروشگاه‌های رقیب سعی شده، محصولات تکی چیده شود تا تنوع کالاها محسوس باشد تا عموم مردم از طبقات بالا تا طبقات پایین جامعه هر نوع قیمتی که بخواهد کالا مورد نظر خود را تهیه نمایند.

وی ادامه داد: ما همواره به دنبال تحقق شعارمان که «خرید خوب را تجربه کن!» است، هستیم و تلاش ما این است تا مردم خاطره ی خوبی از خرید در فروشگاه ما داشته باشند.

معاونت توسعه و تجهیز شرکت فامیلی مدرن تصریح کرد: شرایط تحریم باعث شد تا شرکت‌ها و کارخانه‌های داخی از این وضعیت به خوبی استفاده کنند و بسته بندی و تولیدات مناسب داشته باشند.

وی به کار کردن پرسنل فروشگاه در شرایط سخت کرونایی نیز اشاره کرد و گفت: در این شرایط سخت کارکنان این مجموعه با تلاش‌های شبانه‌روزی برای اینکه مردم برای تهیه اجناس و کالای خود دچار مشکل نشوند فعالیت کرده‌اند که جای تشکر و قدردانی ویژه دارد.

زارع منش گفت: ما به دنبال تحقق آرمان‌هایی هستیم که حاج کریم فضلی در سر می‌پروراندکه تلاش برای خدمت به مردم برای سهولت در زندگی و معیشت باشیم.
کد مطلب: 25176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *