جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۷

احراز تخلف در تأمین نهاده‌های دامی از سوی کمیسیون اصل نود مجلس

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: قاعدتاً این کمیسیون بر اساس طرح شکایات به پرونده‌های مختلف ورود می‌کند، به عنوان مثال کمیسیون به بحث عدم تأمین نهاده‌های دامی ورود کرد و در ادامه در این زمینه گزارشی تهیه و نیز تخلفاتی محرز شد.
احراز تخلف در تأمین نهاده‌های دامی از سوی کمیسیون اصل نود مجلس
به گزارش توليد ايرانی ؛            حجت‌الاسلام حسن شجاعی  با اشاره به عدم اجرای قانون الزام دولت به تأمین کالا‌های اساسی مردم، گفت: اطلاع داریم که مشکلات فراوانی در تأمین کالا‌های اساسی مردم وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه در مقطعی قیمت روغن و در مقطعی دیگر قیمت قند و شکر با افزایش مواجه شد، افزود: از این رو افزایش قیمت کالاها مردم را ناراحت کرده و آن‌ها را در تامین کالا‌های اساسی با مشکل مواجه کرده است.
 
این نماینده مجلس ادامه داد:  قاعدتاً کمیسیون اصل نود مجلس بر اساس طرح شکایات به پرونده‌های مختلف ورود می‌کند، به عنوان مثال این کمیسیون به بحث عدم تأمین نهاده‌های دامی ورود کرد و در ادامه در این زمینه گزارشی تهیه و نیز تخلفاتی محرز شد.
 
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طبیعتا اگر در موضوع عدم اجرای قانون الزام دولت به تامین کالا‌های اساسی از سوی مردم و مسئولین شکایاتی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس واصل شود قطعاً کمیسیون به این موضوع ورود کرده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و اگر باز هم تخلفاتی در این زمینه وجود داشته باشد طبیعتاً برخورد لازم از سوی مجلس صورت خواهد گرفت.
کد مطلب: 25146
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *