جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۳

مناسب ترین گوشی های هوآوی و سامسونگ با بودجه ۵/۵ میلیونی

متقاضیان خرید گوشی موبایل با بودجه حدود ۵/۵ میلیون تومان بیشترین تعداد خریداران گوشی را تشکیل می دهند و برای خرید ارزان ترین گوشی های سامسونگ و هوآوی با این بودجه انتخاب های آنها چندان متنوع نیست.
مناسب ترین گوشی های هوآوی و سامسونگ با بودجه ۵/۵ میلیونی
به گزارش توليد ايرانی ، بازار موبایل این روزها به عرصه طناب کشی فروشندگان و خریداران تبدیل شده است. از یک سو خریداران در انتظار کاهش قیمت هستند و از خرید خودداری می کنند و از سوی دیگر فروشندگان نگران کاهش نرخ دلار و ضرر و زیان ناشی از خریدهای با دلار بالا هستند.

با این شرایط شاید بازار موبایل را بتوان از بلاتکلیف ترین بازارهای امسال در ایام پایانی بهمن ماه دانست که این بلاتکلیفی احتمالا تا اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین جدولی از گوشی های مختلفی که می توان این روزها با بودجه حدود ۶ میلیون تومان خرید منتشر کرده است که در ادامه آن اطلاعات مندرج در ان را مرور می کنیم.

در این جدول دو گوشی سامسونگ به چشم می خورد که هر دو زیر ۵/۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده اند. اولی گوشی سامسونگ Galaxy A۲۱S SM-A۲۱۷F/DS است که با حافظه داخلی ۶۴ گیگا بایتی و دوربین ۴۸ مگاپییکسلی به قیمت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. دومین گوشی سامسونگ در این محدوده قیمت از مدل Galaxy A۲۰s SM-A۲۰۷F/DS است که با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۳۲ گیگ به قیمت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.
طرفداران گوشی های هوآوی نیز با بودجه ۵/۵میلیونی ۴ انتخاب بر اساس این جدول دارند. ارزان ترین گوشی هوآوی در این محدوده قیمت هوآوی مدل Y۸s JKM-LX۱ است که ۵ میلیون تومان باید برای خرید آن پرداخت کنید. این گوشی از دوربین ۴۸ مگاپیکسی و حافظه داخلی با ظرفیت ۶۴ گیگا بایت برخوردار است.

هوآوی دو مدل گوشی با قیمت ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز در بازار دارد که یکی مدل Y۶p MED – LX۹ است که حافظه داخلی ۶۴ گیگا بایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد و دیگری مدل Y۸P AQM –LX۱ HSJ  و از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگا بایتی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است.
ضمنا هوآوی یک گوشی به قیمت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز در این محدوده قیمت به بازار معرفی کرده است که این گوشی هم ازمدل Y۷ Prime ۲۰۱۹ DUB-LX۱ است و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۶۴ گیگا بایتی دارد.
کد مطلب: 25136
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *