جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
۰
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

دشمن شناخت درستی از قدرت مردم ایران در حمایت از نظام و رهبری ندارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت که دشمن با وجود طراحی توطئه‌های گوناگون علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طی ۴۲ سال اخیر هنوز شناخت درست و دقیقی از قدرت مردم ایران در حمایت از نظام و رهبری ندارد.
دشمن شناخت درستی از قدرت مردم ایران در حمایت از نظام و رهبری ندارد
فرهاد دژپسند روز چهارشنبه در سخنرانی مراسم گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان اظهار داشت: در شرایطی که تحریم های ظالمانه علیه ایران با فشار حداکثری آمریکا و همدستانش در حال اجرا است درایت رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم این نقشه ها را با شکست مواجهه کرد.
وی ادامه داد: به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی می دانم که مردم ایران در چه شرایط سخت اقتصادی ناشی از فشار تحریم قرار دارند که تلاش می کنیم با همراهی دیگر دولتمردان این مشکلات را به حداقل برسانیم.
دژپسند افزود: با وجود تمام دشواری های تحریم اقتصادی مردم از حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست نکشیده اند که نتیجه آن انزوای آمریکا و شکست خوردن نقشه های این کشور استعمارگر است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: آمریکا در سال ۱۳۹۷ وعده داده بود با شدیدتر کردن تحریم ها در مدت زمان سه ماهه ایران را با شکست مواجه خواهد کرد اما چند سال از آن وعده پوشالی می گذرد و ایران با اقتدار در حال طی کردن مسیر خود برای رسیدن به موفقیت است.
وی ادامه داد: بر خلاف آن چه دشمنان انتظار داشتند، تحریم ها اثر منفی برای ایران نداشت و به عنوان نمونه رشد اقتصادی کشور در ۹ ماهه امسال با کمترین درآمد نفتی و بدون استقراض از بانک مرکزی مثبت و امیدوارکننده بود.
وزیر اقتصاد و دارایی خطاب به دشمنان گفت: ایران با درایت رهبر معم انقلاب و همراهی مردم بیمه شده و به حرکت خود در مسیر مبارزه با توطئه های دشمنان ادامه می دهد.
جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در گلستان همزمان با سراسر کشور به دلیل شیوع کرونا و با تصویب ستاد ملی مبارزه با این ویروس به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد.
 
 
در این مراسم سرنشینان خودرو و راکبان موتورسیکلت با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و تصاویر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا در مسیر تعیین شده حرکت کردند.
کد مطلب: 25105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *