پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۶

هفت واحد تولیدی و خدماتی در همدان افتتاح و کلنگ زنی شد

هفت واحد تولیدی و خدماتی با سرمایه گذاری ۱۱۸ میلیارد تومان همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان همدان بهره برداری و کلنگ زنی شد.
هفت واحد تولیدی و خدماتی در همدان افتتاح و کلنگ زنی شد
به گزارش توليد ايرانی ؛      فرماندار همدان روز پنجشنبه در آئین افتتاح و کلنگ زنی این طرح های تولیدی و خدماتی، گفت: برای اجرای این طرح ها  در مجموع ۱۱۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که بخشی از این منابع مالی توسط بخش خصوصی و بخشی نیز  از طریق تسهیلات بانکی ارزان قیمت تامین شده است.

«محمدعلی محمدی» افزود: از این تعداد، چهار طرح تولیدی با حمایت صندوق کارافرینی امید به مرحله تولید و اشتغال رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: واحد دانش بنیان تولید ساکشن های روغنی و تجهیزات پزشکی در روستای گرچاقه، یک واحد گلخانه در روستای دهریز، یک واحد دامداری در روستای ده‌پیاز و واحد ساخت مصونوعات چوبی در روستای آبشینه از جمله این طرح ها هستند که با بهره برداری ۶۹ نفر در آنها مشغول به کار شده اند. 

فرماندار شهرستان همدان گفت: علاوه بر این، گلخانه هفت هکتاری در روستای یکن آباد کلنگ زنی و عملیات ساخت نخستین پایگاه امداد جاده ای خیرساز در شهرستان همدان نیز آغاز شد. 

محمدی با اشاره به آماده شدن ۱۱۱ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی این شهرستان برای افتتاح در دهه فجر امسال، افزود: ۲۰۶ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها هزینه شده است.

 ۶۵۱ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف استان همدان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد مطلب: 24969
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *