شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۷

امضای تفاهم‌نامه انتقال آب شرب به شهرستان های قروه و بیجار و دهگلان

تبادل تفاهم نامه سه گانه انتقال آب شرب به شهرستان های قروه، دهگلان و بیجار با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا، شرکت منابع آب و استانداری کردستان و با حضور معاون رییس جمهور صورت گرفت.
امضای تفاهم‌نامه انتقال آب شرب به شهرستان های قروه و بیجار و دهگلان
به گزارش توليد ايرانی ؛      نوبخت امروز پنجشنبه در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان اظهار کرد: مدیران استان نمونه فرهنگ و اصالت قوم کرد هستند و منطق و فرهنگ در نطق مدیران نمایان است.

وی با بیان اینکه مدیران استان ها باید در جهت سیاست کلی کشور برای پیگیری و اجرا اطلاع رسانی شوند، افزود: اکنون در یک مقطع همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و باید گفت که انقلاب اسلامی زمانی اتفاق افتاد که دو تفکر لیبرالیسمی غربی و سوسیالیستی شرقی تلاش می کردند که این انقلاب شکل نگیرد.

وی بیان کرد:  در نهایت مکتب جدید با تفکر جدید از روحانی برخواسته از حوزه پیش آمد و امروز مدیریت با این مجموعه است و هنوز دشمن با تمام تلاش در یک محاصره بزرگ اقتصادی است و مبارزهای زیادی برای از پا در آوردن ما فرستاده می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: امروز دشمنان زانو را بر گلوی اقتصاد ایران گذاشته اند و در صدد خفه کردن آن هستند اما خوشبختانه تا کنون با اتفاقاتی که در چرخه توسعه استان ها صورت می گیرد موفق نشده اند و نتوانسته اند کشور را  متوقف کنند.

وی عنوان کرد: امروز وعده های دیروز را عملی کرده ایم و این مهم در افتتاح پروژه‌های استان نمایان بوده و این حق مردم است.

نوبخت خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم فشار دشمنان را با سیاست های اجرایی خنثی کنیم چرا که یک کشور باید با سازندگی تداوم خود را رقم بزند.
کد مطلب: 24962
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *