شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷

تخلفات ناقضان حقوق مصرف کننده به فوریت رسیدگی می‌شود

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با عقد تفاهم نامه با سازمان تعزیرات حکومتی، تخلفات ناقضان حقوق مصرف کننده به قید فوریت رسیدگی می‌شود.
تخلفات ناقضان حقوق مصرف کننده به فوریت رسیدگی می‌شود
به گزارش توليد ايرانی ؛      عباس تابش روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از صنایع غذایی کورش در شهرک صنعتی حیدریه تاکستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر توزیع کالا و خدمات در بازار شب عید بازرسی از اصناف تشدید یافته است.

وی اظهار داشت: در کنار برخورد با واحدهای متخلف، واحدهایی که حامی حقوق مصرف کنندگان باشند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و از آنها تجلیل می شود.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه افزایش تولید کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد،افزود: هرجا که با افزایش تولید روبرو باشیم، فراوانی کالا در بازار مشاهده می شود و مشکل چندانی در زمینه تنظیم بازار وجود ندارد.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان تولیدکنندگان با بیان اینکه ذخایر خوبی از کالاهای اساسی در کشور وجود دارد، گفت: با هماهنگی های انجام شده و رشد تولید و عرضه مناسب، قیمت تخم مرغ و شیر شیب منفی پیدا کرده و به زودی به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار می رسد.

وی افزود: با افزایش جوجه ریزی در مرغداری ها مشکلی در تامین مرغ بازار شب عید وجود ندارد و تدابیر لازم برای توزیع مناسب این محصول با نرخ مناسب در سطح فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی خرد  اندیشیده شود.

تابش با هدف تجلیل از واحدهای تولیدی حامی حقوق مصرف کنندگان در قزوین به این استان سفر کرده است.

بازدید از واحدهای صنفی و شرکت در نشست کارگروه تنظیم بازار کالاهای اساسی قزوین از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان تولیدکنندگان است.
کد مطلب: 24959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *