سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
۰
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۴

رایزنی استاندار هرمزگان برای صادرات سنگ آهن آک کهور بخش فین بندرعباس

استاندار هرمزگان در بازدید از شرکت معدنی سنگ آهن آک کهور در بخش فین بندرعباس، قول مساعد برای رایزنی صادرات محصولات این شرکت داد.
رایزنی استاندار هرمزگان برای صادرات سنگ آهن آک کهور بخش فین بندرعباس
به گزارش توليد ايرانی ؛        فریدون همتی روز جمعه و طبق برنامه جمعه سفرها و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بخش فین بندرعباس سفر کرد و پروژه ها و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی این بخش و همچنین مسایل و درخواست های مردم این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

این سفر یک روزه با هدف حضور در جمع مردم و بازدید و بررسی و رفع موانع شرکت های معدنی سنگ آهن آک کهور و طرح توسعه تولید کنستانتره آهن در این منطقه انجام شد.

در بازدید استاندار هرمزگان از شرکت معدنی سنگ آهن آک کهور ، با توجه به عدم نیاز بازار داخل به محصول تولیدی این شرکت، مقرر شد در صورت عرضه محصول این شرکت معدنی در بورس و عدم تقاضای داخلی، مقدمات صادرات محصول این شرکت و کسب مجوزهای لازم با رایزنی و پیگیری استاندار فراهم شود.

شرکت آک کهور سالانه ۳۵۰هزارتن سنگ آهن هماتیتی تولید می‌کند و تاکنون ۷میلیون تن ذخیره قطعی در این پهنه معدنی شناسایی شده و هم اکنون ۸۸ نفر به صورت مستقیم در این واحد معدنی مشغول به کار هستند.

یک سرمایه گذار خارجی نیز برای مشارکت در این طرح که تا کنون بیش از ۱۹۵میلیاردتومان در آن سرمایه گذاری صورت گرفته ،اعلام آمادگی کرده است.

حضور در نماز جمعه و گفتگوی بی واسطه با مردم و نشست با دهیاران نیز بخشی دیگر از برنامه های استان هرمزگان در این سفر بود.
کد مطلب: 24824
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *