سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
۰
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷

راه‌اندازی کارخانه صدهزارتنی ذوب مجتمع مس سونگون تا سال ۱۴۰۰ +عکس

طی آئینی با حضور مسئولان استانی و کشوری، مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان در محل مجتمع مس سونگون ورزقان معرفی شد.
راه‌اندازی کارخانه صدهزارتنی ذوب مجتمع مس سونگون تا سال ۱۴۰۰ +عکس
توليد ايرانی:بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی،مدیرعامل شرکت ملّی مس ایران در این جلسه گفت: کشور ما امسال متوجه هجمه اقتصادی از سوی استکبار جهانی است و اگر بخواهیم در شرایط کنونی بر استکبار پیروز شویم باید با تکیه بر همدلی و وحدت، توسعه و تولید را به‌ حداکثر برسانیم .
بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی،محمدرضا بنی‌اسدی‌راد با بیان اینکه مدیر جدید مس سونگون  یک فرمانده عملیاتی بسیار خوب برای توسعه میتواند باشد، گفت: امیدواریم با جذب سالیانه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه ، تا سال ۱۴۰۰ کارخانه صد هزار تنی ذوب مجتمع مس سونگون راه‌اندازی شود تا خواسته دیرین مردم آذربایجان و شهرستان ورزقان محقق شود.
وی افزود: اصلاح پکیج معدن و همچنین سرعت بخشیدن به فعالیت‌های اکتشافی برای بهبود وضعیت مجتمع مس سونگون نیازمند همکاری و تلاش بیشتر بوده و امیدواریم با افزایش ظرفیت تولید ی کنسانتره این مجتمع بتوانیم در مرحله اول ظرفیت کامل کارخانه ذوب را  تا سال ۱۴۰۰  به ۴۰۰ هزار تن برسانیم .
مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در پایان گفت: انشاالله در سال ۱۴۰۰ مجموعه مس سونگون بالنده و سرزنده باشد و با تکمیل این پروژه ها، مس به عنوان زنجیره ارزش برای کل آذربایجان باعث افتخار شده و به عنوان نگین در آذربایجان شرقی بدرخشد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم «رضا شریفی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان معرفی و از خدمات محمد حاج آقازاده قدردانی شد.
شریفی از مدیران اسبق مس سونگون بوده است.
کد مطلب: 2482
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *