جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
۰
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

یک هزار و ۲۰۰ کارآموز در نهاوند آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: یک هزار و ۲۰۷ کارآموز شامل ۷۲۹ مرد و ۴۷۸ زن در شهرستان نهاوند، آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.
یک هزار و ۲۰۰ کارآموز در نهاوند آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند
به گزارش توليد ايرانی ؛,       «وهب مختاران»  افزود: در همین ارتباط ۳۱۱ نفر در کارگاه های ثابت شهری و ۹۶ نفر نیر در کارگاه های روستایی مراکز فنی و حرفه ای شهرستان نهاوند شرکت کردند.

وی با اشاره به آموزش ۷۲ کارآموز نهاوندی در رشته های مرتبط با صنایع، خاطرنشان کرد: ۱۷ نفر از عشایر  نیز موفق به گذراندن دوره‌های مهارتی این مراکز در شهرستان نهاوند شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان همچنین از ارائه آموزش مهارتی به ۴۱ سرباز در نهاوند خبر داد و گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به ۱۱۳ نفر از معتادان بهبود یافته و زنان سرپرست خانوار نیز در این شهرستان آموزش‌های مهارتی ارائه شده است.

مختاران افراد آموزش دیده در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار را ۶۳ نفر ذکر کرد و افزود: ۲۹ نفر نیز در کارگاه‌های سیار شهری شهرستان نهاوند آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۴۷۸ نفر از بانوان نهاوندی علاقمند موفق به شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای شدند، اظهار داشت: ۲۷۷ نفر از این بانوان در کارگاه های ثابت شهری آموزش های لازم را فراگرفتند.

اداره کل آموزش‌ فنی و حرفه ای استان همدان ۱۸ مرکز ثابت و  ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی برای برگزاری دوره های آموزش فنی و مهارتی دارد.
 
کد مطلب: 24813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *