جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۸

بهره‌برداری از ۱۰ طرح عمرانی فرودگاهی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از ۱۰ طرح عمرانی صنعت فرودگاهی کشور در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
بهره‌برداری از ۱۰ طرح عمرانی فرودگاهی در دهه فجر
به گزارش توليد ايرانی ؛ از وزارت راه و شهرسازی، آقای سیاوش امیرمکری با بیان این خبر در جلسه هماهنگی پروژه‌های افتتاحی دهه فجر، بر اتمام هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تاکید کرد.
در این جلسه که با حضور ابراهیم مرادی، عضو هیئت مدیره شرکت و راهبر فرودگاه مهرآباد، مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی، غلامرضا رستمیان مشاور مدیرعامل، محمدرضا زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها و عباس مسیبی مدیر روابط عمومی و به صورت ویدیوکنفرانس با حضور مدیران کل فرودگاه‌های استان‌های فارس و کرمان و سرپرست فرودگاه آبادان برگزار شد، ضمن استماع گزارش روند اجرای پروژه‌های افتتاحی دهه فجر، بر اتمام هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تاکید و رهنمود‌های لازم در این خصوص ارائه شد.
پروژه‌های افتتاحی دهه فجر شامل باند جدید، ترمینال جدید و محوطه زمینی فرودگاه کرمان، ترمینال جدید و محوطه زمینی و بهسازی ترمینال قدیم فرودگاه آبادان، ترمینال جدید و محوطه سازی ترمینال جدید فرودگاه جهرم و بهسازی ساختمان و نصب سیستم‌های جدید سوئیچینگ برج و اپروچ، جاده سرویس و بخشی از اپرون، بهسازی ترمینال ورودی یک و ساختمان آشیانه هواپیمای فلایت چک در فرودگاه مهرآباد است.
کد مطلب: 24594
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *