يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
۰
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲

خانه‌دار کردن مردم با واگذاری پلاک و زمین

وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به کاهش بودجه و توان کاری دولت، بهترین راه برای خانه‌دار کردن مردم را واگذاری پلاک و زمین و دادن مسئولیت ساخت خانه به مردم دانست.
خانه‌دار کردن مردم با واگذاری پلاک و زمین
به گزارش توليد ايرانی و بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرساری، محمد اسلامی با تاکید بر فعال بودن چرخ سازندگی و توسعه در کشور، به سه محور اساسی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: توسعه زمین و مسکن و شهرسازی، محرومیت‌زدایی و توازن خدمات و تسریع در انجام پروژه‌هایی که در توسعه کشور تاثیر دارد محور‌های مورد نظر است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تلاش این وزارتخانه در جذب اعتبار از منابع دیگر برای جلوگیری از توقف پیشرفت پروژه‌ها به کاهش بودجه دولت و توان کاری دولت اشاره کرد و افزود: با ایجاد فرصت، تامین مالی از بازار سرمایه انجام شد و برای پیشبرد پروژه‌های مربوط به راه‌ها و بزرگراه‌ها، از منابع غیردولتی بودجه تامین شد.
وی بهترین راه برای خانه‌دار کردن مردم را واگذاری پلاک و زمین و دادن مسئولیت ساخت خانه به مردم دانست و تصریح کرد: با هماهنگی دهیاری‌ها، خانه‌های غیرمقاوم روستا‌ها شناسایی و برای دریافت تسهیلات اقدام شود که در روستا‌ها خانه‌های غیرمقاوم وجود نداشته باشد.
 
اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه هیچ جاده‌ای نباید با یک لایه آسفالت افتتاح شود بر کیفیت روکش آسفالت جاده‌ها تاکید کرد و از تکمیل ۲۷ کیلومتر باقی مانده از محور فیروزکوه سمنان با تعیین پیمانکار تا حداکثر ۳۰ ماه بعد از عقد قرارداد خبر داد.
کد مطلب: 24454
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *