بکارگیری ریل های فرسوده در خطوط آنتنی و اتصال منابع بار به شبکه ریلی

24 دی 1399 ساعت 15:37

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از سال گذشته تکلیف شد ریل های بسیار فرسوده را در بورس کالا عرضه کنیم اما برخی ریل ها که قابلیت کاربری دارد را نفروشند و برای ایجاد خطوط آنتنی و اتصال کارخانه‌ها به خطوط اصلی شبکه، مورد استفاده قرار گیرد.


به گزارش تولید ایرانی ؛      سعید رسولی  درباره عرضه ضایعات راه آهن شامل ریل و تراورس ضایعاتی و یا بشکه های خالی در بورس کالا، اظهار داشت: در راستای شفاف سازی تلاش کرده ایم این فلزات ضایعاتی از طریق بورس کالا عرضه شود و این کاری متداول است که به صورت جدی در دستور کار قرار داده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تلاش کرده ایم همه ضایعات شرکت راه آهن در ایستگاه ها و نواحی راه آهن و انبارها، از طریق بورس کالا عرضه شود.

وی اضافه کرد: یکی از ضایعات همین ضایعات فلزی است که به تازگی ۳۰ هزار بشکه که مربوط به جای روغن بوده است را در بورس کالا عرضه کرده ایم.

رسولی اظهار داشت: همچنین از سال گذشته تکلیف شد ریل های بسیار فرسوده را در بورس کالا عرضه کنیم اما برخی ریل ها که قابلیت کاربری دارد را نفروشند و برای ایجاد خطوط آنتنی و اتصال کارخانه‌ها به خطوط اصلی شبکه، مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: عرضه این ضایعات در بورس کالا در راستای شفاف سازی انجام می شود و قطعا کار را ادامه می دهیم.

 شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به تازگی ۳۰ هزار بشکه خالی و همچنین ۱۴۳ تن ریل و تراورس ضایعاتی در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه کرده است.


کد مطلب: 24438

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/24438/بکارگیری-ریل-های-فرسوده-خطوط-آنتنی-اتصال-منابع-بار-شبکه-ریلی

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com