شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۱

تولید پوشاک با نام و نشان تجاری ملی در کشور +عکس

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از تولید پوشاک با نام و نشان تجاری ملی با مشارکت ۵ استان منتخب خبر داد.
تولید پوشاک با نام و نشان تجاری ملی در کشور +عکس
توليد ايرانی:­فرشاد مقیمی هدف از اجرای این طرح را کمک به تولید داخلی و رفع معضلات صنعت پوشاک اعلام کرد و گفت: رساندن پوشاک به بازار مصرف،​ طراحی های مناسب و استفاده از فروشگاه های بزرگ و عرضه تولیدات داخلی با کیفیت و قیمت مناسب،​ بخشهای تعریف شده در این طرح است.
وی با اشاره به تشکیل دو شرکت پشتیبان بصورت ملی و استانی افزود: تامین مواد اولیه، ​بسته بندی، ​حمل و نقل، ​تولید و بازار فروش برعهده شرکت پشتیبانی استانی و تعیین نام و نشان تجاری خاص نیز برعهده شرکت پشتیبانی ملی خواهد بود تا با کمک این نام،​ تولید کنندگان بتوانند با توجه به ظرفیتهای بازار درصد نفوذ خود را افزایش دهند.
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی با اشاره به تعیین تیم طراحی بسیار قوی از مجموعه توانمندیهای داخلی و در صورت وجود کمبود از طراحان خارجی ادامه داد:­ برای اجرای مناسب این طرح،​­ نیازمند ورود تکنولوژی های نوین هستیم که باحمایت شرکت پشتیبانی ملی درصورت نیاز وارد خواهد شد.
مقیمی بازار یابی و شناخت بازار و تبدیل سلیقه بازار به مد و طرح را نیز برعهده شرکت پشتیبانی ملی دانست و افزود: طرح تهیه شده به شرکت پشتیبانی استانی­ داده می شود تا آن شرکت پس از تامین مواد اولیه با کیفیت در اختیار تولید کننده قرار داده و پس از جمع آوری و بسته بندی به بازارها و مراکز تعیین شده از سوی شرکت پشتیبانی ملی عرضه کند.
وی با اشاره به اینکه این یک برنامه جامع است که تفاهم نامه های آن با شهرکهای صنعتی امضا و محل تامین اعتبار مشخص شده است گفت: پس از امضا این تفاهم نامه با بانک کشاورزی در هفته آینده،​ سازوکار طرح مشخص و در ماه های آینده عملیاتی خواهد شد.
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی حضور تولید کنندگان پوشاک را در این طرح بدون محدودیت دانست و ادامه داد: این طرح در همه جای دنیا بومی سازی شده است و برندهای پرفروش جهان نیز با همین مکانیزم تولید می کنند.
مقیمی با اشاره به اینکه بازار پوشاک ایران رقمی بین 10 تا 12میلیارد تومان است گفت: تولید کنندگان برای دریافت سهم از این پوشاک باید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کنند.
کد مطلب: 2431
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *