پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱

معاون وزیر: مرکز توسعه نوآوری تعاون کرمان صاحب پنجره واحد خدمات می‌شود

معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در آینده نزدیک نخستین پنجره واحد خدمات در مرکز توسعه نوآوری تعاون استان کرمان با همت مدیران شکل خواهد گرفت و معاونت امور تعاون به تجهیز منابع به منظور ایجاد این مرکز کمک خواهد کرد.
معاون وزیر: مرکز توسعه نوآوری تعاون کرمان صاحب پنجره واحد خدمات می‌شود
به گزارش توليد ايرانی ؛     محمدجعفر کبیری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز توسعه نوآوری تعاون استان کرمان در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از مدیران استان افزود: اتفاقات مطلوبی در مرکز توسعه نواوری تعاون در کمترین زمان رخ داده است و این امر انگیزه ما را برای توسعه این مرکز افزایش می دهد. 

وی با بیان اینکه رویکرد جدی بخش‌ تعاون؛ توسعه نوآوری است گفت: این مهم با حمایت از تعاونی های دانش بنیان، استارت ها و شرکت های نوپا با ایده های نوآورانه محقق می شود. 

معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در مراکز نوآوری به دنبال کمک به R&D (واحد تحقیق و توسعه) تعاونی های موجود و افزایش بهره وری تعاونی هایی که به صورت سنتی اداره می شوند؛ هستیم گفت: با هماهنگی و کمک معاونت علم و فناوری رییس جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی منتا ملی یا مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران در ۲ هفته گذشته افتتاح شد و شتاب دهنده ها در این مراکز مستقر و  حمایت می شوند و جنس توسعه نوآوری است.

کبیری با بیان اینکه زیست بوم نوآوری و فناوری بخش تعاون با سرعت بیشتری توسعه خواهد یافت تصریح کرد: در مرکز منتا (مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران) یک پنجره واحد خدمات داریم و  تامین اعتبارات لازم به دنبال این هستیم در کل کشور این پنجره ها در کنار مراکز نوآوری شکل بگیرد و خدمات ویژه ای را به تعاونی های دانش بنیان، نوبنیان و برتر  ارائه داده شود و امیدواریم این نوع خدمات به بهبود کسب و کارهای تعاونی ها کمک کند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان کرمان نیز در این بازدید با  بیان اینکه استان کرمان یکی از استان های برتر در حوزه تعاونی است افزود: ۱۱ مرکز توسعه نوآوری تعاون در کشور وجود دارد. 

رضا اسماعیلی گفت: در مرکز توسعه نوآوری تعاون استان کرمان ۲۱واحد نوآور مستقر شده است که مورد حمایت این مرکز  قرار می گیرند. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با فعالیت این مرکز چهره جدیدی از تعاونی ها در استان و کشور داشته باشیم تا در آینده به مرکز نوع یک تبدیل شود.
 
کد مطلب: 24300
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *