شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱

نماینده مجلسی که لوازم آشپزخانه ایرانی می خرد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اخیرا برای منزل لوازم آشپزخانه ایرانی خریداری کرده ام و سعی می کنم از کالای ایرانی استفاده کنم.
نماینده مجلسی که لوازم آشپزخانه ایرانی می خرد
توليد ايرانی: فرج الله رجبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: بالاخره اقتصاد کشور باید به یک نقطه درون زایی برسد تا بتوانیم در حوزه تولید محصول به استقلال برسیم همچنین بتوانیم در بازارهای جهانی حضور پیدا کنیم که تحقق اینها فقط با حمایت از کالای ایرانی است که محقق می شود.

این نماینده مردم در مجلس در پاسخ به سوال که شما در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصولی ایرانی را خریداری کردید اظهار داشت: اخیرا برای منزل لوازم آشپزخانه ایرانی خریداری کرده ام و سعی می کنم از کالای ایرانی استفاده کنم.

رجبی در خصوص معرفی محصول ایرانی خوب به مردم گفت: کالای های ایرانی بسیاری در بازار هستند که کیفیت و استاندارد مورد نیاز را دارند و به مردم توصیه می کنیم از آنها خریداری کنند.

وی افزود: مردم این حق را دارند که کالای با کیفیت بخرند و وظیفه تولید کنندگان است که کالای با کیفیت تولید کنند وقتی این اتفاق افتاد بعد حق تولید کننده است که ما از تولید با کیفیت آن ها استفاده کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به بالا بردن کیفیت محصولات ایرانی گفت: محصولاتی که تولید کنندگان داخلی تولید می کنند باید استاندارد های مورد نیاز را داشته باشند که با ارتقای فناوری و مدیریت تولید و فروش و کمک جامعه ایرانی به آن سطح از کیفیت خواهند رسید تا بتواند با محصولات خارجی رقابت کنند.

وی افزود: حمایت از کالای ایرانی باعث حمایت از تولید داخل و مقابله با تحریم ها می شود همچنین با افزایش کیفیت محصولات ایرانی فرصت حضور در بازار جهانی به وجود می آید که خود باعث افزایش صادرات می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: زمانی که محصولات تولید داخل استانداردهای قابل قبول را رعایت کنند و هرکالای که توانست به کیفیت لازم برسد آن زمان دولت باید از ورود کالای مشابه آن جلوگیری کند ویا تعرفه های کالای مشابه را به میزانی افزایش دهند تا قابلیت رقابت را از دست بدهد.
کد مطلب: 2428
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *