شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
۰
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۸

معاون اقتصادی وزیر کشور: ۹۰ درصد مواد اولیه روغن خوراکی وارداتی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: ۹۰ درصد مواد اولیه روغن خوراکی وارداتی است و قطعا به تناسب تولید هر شرکت در این حوزه سهم مواد اولیه آنها تامین خواهد شد.
معاون اقتصادی وزیر کشور: ۹۰ درصد مواد اولیه روغن خوراکی وارداتی است
به گزارش توليد ايرانی ؛       بابک دین پرست روز سه شنبه در حاشیه بازدید از خطوط تولید روغن خوراکی شرکت مارگارین در شهرری افزود: تحریم ها مشکلاتی در زمینه واردات مواد اولیه در صنعنت روغن خوراکی ایجاد کرده است ولی با توجه به میزان واردات مواد اولیه و نیاز شرکت مارگارین، مواد مورد نیاز آن تامین خواهد شد.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اضافه کرد: مواد اولیه مورد نیاز شرکت مارگارین به تناسب واردات کشور و تامین ارز توسط بانک مرکزی تامین خواهد شد که در این زمینه وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صمت نهایت همکاری را با مسئولان این شرکت خواهند داشت.

وی اظهار داشت: هم اکنون به دلیل تحریم ها و بحران کرونا شرکت مارگارین با مشکل تامین مواد اولیه مواجهه است که همین امر ظرفیت تولید این شرکت را به ۴۵ درصد رسانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشوربا اشاره به اینکه شرکت مارگارین با قدمت ۶۴ سال یکی از قدیمی ترین شرکت فعال در عرصه روغن خوراکی کشور است، خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته با مدیریت درست منابع اشتغال یکهزار نفری خود را در شرایط سخت تحریم ها و کرونا حفظ کند.

این مسئول با اشاره به اینکه محصولات شرکت مارگارین در حوزه خانواده، صنعت و صنف مصرف می شود، تاکید کرد: مشکلات بانکی و تسهیلاتی این شرکت امروز در جلسه ستاد تسهیل بررسی و تا حد امکان برطرف خواهد شد.

دین پرست با بیان اینکه عرضه تولیدت شرکت مارگارین در بازار اتفاق بسیار خوبی است، تاکید کرد: افزایش تسهیلات بانکی از موارد درخواستی مسئوان این شرکت بود که با همه توان تلاش می کنیم این درخواست‌ها محقق شود.

بازدید بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به همراه عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولان از خطوط تولید شرکت مارگارین تولید کننده روغن خوراکی در شهرری و شرکت میرآب تولید کننده شیرآلات صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری بازدید کرد.
کد مطلب: 24252
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *