جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰

رویکرد دولت حمایت از سرمایه‌گذاران است+عکس

استاندار سمنان بابیان اینکه بخش خصوصی و تولیدکنندگان در صف اول تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، گفت: دولت با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاران می‌تواند در برابر تحریم‌ها ایستادگی کند.
رویکرد دولت حمایت از سرمایه‌گذاران است+عکس
توليد ايرانی:سید شهاب‌الدین چاوؤشی ظهر شنبه در سی و هفتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه بخش خصوصی و تولیدکنندگان در صف اول تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، ابراز داشت: با خارج شدن امریکا در برجام و اعمال تحریم‌ها از سوی ترامپ بر ایران تنها با تکیه‌بر نیرو و توان داخلی می‌توان به این شرایط فائق آمد لذا باید با تمام توان دولت حمایت از بخش خصوصی را در اولویت خود قرار دهد.
وی بابیان اینکه در شرایط تحریم نباید اجازه داد تا مشکلات مانع توسعه اقتصادی کشور شود، افزود: اکنون دیگر گزینه‌های نظامی کارآمد نیست لذا دشمن می‌کوشد تا از طریق جنگ اقتصادی ما را به سلطه خود درآورد که در واقع برای مهار این جنگ باید حمایت از کالای ایرانی بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.
استاندار سمنان بابیان اینکه نباید دشمن را نادیده گرفت، ابراز داشت: برنامه‌ریزی آمریکا برای ایجاد شرایط تحریم سخت را باید پذیرفت اما مهم‌تر از آن توان باور به نیروهای داخلی است که با اتکا به آن‌ها و به شرط تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می‌توان از این شرایط گذر کرد.
چاوؤشی بابیان اینکه اروپا برای جلوگیری از مهاجرت از برجام حمایت می‌کند، تصریح کرد: اروپا به‌روشنی این موضوع را درک کرده است که با خروج از برجام سیلی از مهاجران به سمت کشورهای آن‌ها سرازیر شده و باعث ایجاد آسیب‌های اقتصادی می‌شود لذا در این شرایط برای حفظ برجام تلاش می کند.
وی بابیان آمریکا در مباحث گمرکی اروپا را تحت‌فشار قرار داده است، افزود: تیم دیپلماسی کشور اگرچه فعالیت‌های موفقی تاکنون داشته است اما باید تدابیر جایگزین نیز در برجام لحاظ شود چراکه نسبت به اروپا نیز همچون آمریکا کاملا بی‌اعتماد هستیم.
کد مطلب: 2421
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *