شهید سلیمانی هرگز از اقشار مستضعف غافل نبود

13 دی 1399 ساعت 18:34

رئیس بنیاد مستضعفان توجه به منش شهیدسلیمانی را لازمه مسئولان نظام دانست و افزود: حاج قاسم در کنار مسئولیت سنگین نیروی قدس خدمت به مردم و مستضعفین را وظیفه خود می‌دانست و هرگز از اقشار مستضعف غافل نبود.


به گزارش تولید ایرانی ؛ سید پرویز فتاح در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در محل ستاد بنیاد مستضعفان گفت: همه باید عمق وجودی شهید سلیمانی را بشناسیم و به سیره اش عمل کنیم. ساده زیستی، اخلاق مداری، تواضع، دین‌مداری و صداقت از صفات بارز این شهید بزرگوار است.

فتاح عملکرد فراجناحی و خارج از قیل و قال های سیاسی را یکی از مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی توصیف کرد و افزود: حاج قاسم در کنار مسئولیت سنگین نیروی قدس خدمت به مردم و مستضعفین را وظیفه خود می دانست و مدیریت منطقه مانع از غفلت وی از مردم نشد. مردم ما قدر افراد خالص و خدوم را می دانند و محبوبیت گسترده این شهید بزرگوار به عنوان یک چهره نظامی در میان مردم یکی از پدیده‌های منحصر بفرد دنیای امروز است.

پرویز فتاح تاکید کرد: امروز به وضوح می توان فهمید که اداره مملکت در همه امور به منشی چون منش شهید سلیمانی نیازمند است و همه مسئولین باید نوع نگرش وی را برای خود الگو قرار دهند و به این نکته فکر کنند چرا حاج قاسم با اینکه از دوربین ها و دیده شدن فراری بود، تا این اندازه در دل های مردم نشست و مورد توجه قرار گرفت.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به سفر اخیرش به خوزستان و بازدید از مناطق محروم این استان گفت: در سفر به خوزستان با چشم خودم دیدم که مردم با وجود فقر و تنگدستی به نظام اسلامی ابراز ارادت می کردند. اکنون ما مسئولین هستیم که باید تمام تلاش و همه ظرفیت های موجود را برای رفع مشکلات مردم بسیج کنیم و در این راه کوچکترین کوتاهی و قصوری بخشیده نخواهد شد.

فتاح با اشاره به وظایف بنیاد مستضعفان برای مقابله با فقر و افزایش توان اقتصادی و معیشتی مردم تصریح کرد: اگر مدیران و کارکنان بنیاد مستضعفان بخواهند ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشند، باید افزایش تولید و رسیدگی به محرومان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و معنای امتداد راه حاج قاسم در بنیاد جز خدمت به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه و افزایش بنیه اقتصادی کشور نیست.


کد مطلب: 24164

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/24164/شهید-سلیمانی-هرگز-اقشار-مستضعف-غافل-نبود

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com