يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۴

تولید کارخانه آلومینیم مسجدسلیمان به ۱۱ هزار تن خواهد رسید

رییس بنیاد مستضعفان گفت:تولید سالیانه کارخانه آلومینیم سازی کاوه مسجدسلیمان با سرمایه‌گذاری جدید از ۶هزار تن فعلی به ۱۱هزار تن خواهد رسید.
تولید کارخانه آلومینیم مسجدسلیمان به ۱۱ هزار تن خواهد رسید
به گزارش توليد ايرانی ؛ سیدپرویز فتاح روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه آلومینیم مسجدسلیمان در گفت‌و گو با خبرنگاران با بیان اینکه برخی تولیدات این واحد صنعتی در کشور منحصر به فرد است و تاکنون هفت هزار و ۵۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری در آن شده افزود: بنیاد مستضعفان آمادگی دارد سرمایه‌گذاری جدیدی با هدف بهبود تولید و افزایش سطح اشتغال برای نیروهای بومی تحصیل کرده منطقه در این واحد صنعتی انجام دهد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های این واحد صنعتی نظیر آب ، برق ، ارتباطات ، گاز ، زمین و از همه مهمتر نیروی متخصص تحصیل کرده بومی در این منطقه صنعتی که بین مسجدسلیمان و لالی واقع شده است موجود است گفت:امسال وضعیت تولید این مجموعه صنعتی بهتر شده و بنیاد مستضعفان برای توسعه این واحد صنعتی که هم اکنون ۶۵نفر در ۲ نوبت مشغول کار هستند برنامه مشخص و مدونی با همراهی مسوولان استانی و محلی طراحی و اجرایی خواهد کرد.

رییس بنیاد مستضعفان افزود: همه مواد اولیه این واحد صنعتی در داخل کشور تامین می‌شود و جوانان مبتکر و خلاق این کارخانه همه قطعات مهم کارخانه را طراحی و ساخته‌اند.     
  
وی آمادگی بنیاد مستضعفان را برای بهبود نقدینگی و سرمایه درگردش کارخانه آلومینیم کاوه مسجدسلیمان اعلام کرد و ادامه داد: خوشبختانه حقوق کارکنان این کارخانه به موقع پرداخت شده و کارخانه نیز در حال پرداخت اقساط بانکی از محل درآمد و فروش تولیدات است.

فتاح ابراز امیدواری کرد بنیاد مستضعفان بتواند با سرمایه‌گذاری جدیدی که در این واحد صنعتی انجام خواهد داد، در کنار مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان که در شرف بهره‌برداری نهایی است در توسعه این منطقه مستعد و باظرفیت نقش ایفا کند.

به گزارش توليد ايرانی ؛ فتاح روز سه‌شنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت ا... جمی آبادان وارد خوزستان شد. وی در سفر به آبادان از گام دوم ساختمان بیمارستان ۲۴۲تختخوابی طالقانی که با کمک بنیاد مستضعفان با پیشرفت ۹۱درصدی در حال ساخت است دیدن کرد.

طرح توسعه بیمارستان طالقانی آبادان طبق برنامه تا بهار سال ۱۴۰۰ به طور رسمی بهره برداری می‌شود.

بازدید از طرح توسعه نیروگاه حرارتی یک هزار مگاواتی و شرکت فولاد کاوه اروند در خرمشهر از برنامه‌های فتاح در سفر به خوزستان بود.

رییس بنیاد مستضعفان روز چهارشنبه در دومین روز از سفر خود به خوزستان از شهر بندر امام خمینی (سربندر)  و مجتمع بندری امام خمینی(ره) نیز دیدن کرد.

فتاح در این سفر ۲ روزه قول داد بنیاد مستضعفان در بهسازی و نوسازی خانه‌های حاشیه شهر بندر امام خمینی(ره) مشارکت کند و زمین‌های متعلق به این بنیاد در سراسر خوزستان که قابلیت ساخت و ساز در قالب طرح اقدام ملی مسکن را داشته باشند واگذار کند.

بنیاد مستضعفان پیشتر مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال برای ساکنان آسیب دیده از آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی(ره) ، ماهشهر و شهر چمران تخصیص داد و قول داد حداکثر در۲ هفته همه این اعتبار را پرداخت کند.
کد مطلب: 24098
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *