جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

پنج هزار روستا تاپایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که پنج هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور تا پایان سال جاری با برنامه ریزی صورت گرفته به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.
پنج هزار روستا تاپایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند
به گزارش توليد ايرانی ؛    حسین فلاحی جوشقانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  استان البرز در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ۳۹ هزار روستا در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد، حدود پنج هزار روستای بالای ۲۰ خانوار هنوز به شبکه ملی ارتباطات متصل نیستند که تا پایان سال این امر نیز محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اتصال این تعداد روستا به شبکه ملی اطلاعات، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل  و به طور قطع از این پس در حوزه دولت الکترونیک و یا برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک نیز  مشکلی نخواهیم داشت.

فلاحی جوشقانی با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت موجود در حوزه الکترونیکی و استفاده از تمام زیر ساخت های موجود ارتباطی به خصوص در جمع آوری نتایج آرا و برقراری نقاط مختلف ارتباطی بعید می دانم که در این حوزه مشکل خاصی وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: با توسعه شبکه ارتباطات و اطلاعات  فضا برای برگزاری انتخابات پیش رو در بستر شبکه الکترونیک فراهم خواهد شد.
 
کد مطلب: 23924
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *