شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۲

انبار احتکار ۲۸ تن روغن خوراکی در خرم‌آباد کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: انبار احتکار کالای بهداشتی و مواد غذایی از جمله ۲۸ تن روغن خوراکی در خرم‌آباد کشف و توقیف شد.
انبار احتکار ۲۸ تن روغن خوراکی در خرم‌آباد کشف شد
به گزارش توليد ايرانی ؛   حمید القاصی مهر روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس گزارش اطلاعات سپاه استان و با حضور روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، یک انبار با بیش از ۲۸ تن روغن خوراکی به ارزش ۳۷۰ میلیون تومان و ۷۹۱ کارتن پودر شوینده به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: پس از تکمیل صورتجلسه، پرونده تخلفاتی مربوطه تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی با تاکید بر تشدید بازرسی ها در راستای مبارزه با محتکرین و قاچاقچیان کالا و ارز گفت: این افراد در چارچوب قانون به اشد مجازات محکوم می شوند و پرونده قضایی آنها به صورت ویژه در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

القاصی مهر اعلام کرد: همچنین آذرماه گذشته ۴۵ انبار احتکار اقلام مصرفی برنج، قند، کودشیمیایی، سموم کشاورزی و جو به ارزش ۱۰ میلیارد تومان با همکاری بسیج، سپاه و سربازان گمنام اطلاعات استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه کالاهای کشف شده در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان قرار گرفته است اظهار داشت: دستور حراج تمام این اقلام مصرفی صادر و تاکنون مقداری از آن با قیمت مصوب در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: امسال ۴۲ میلیارد تومان جریمه از متخلفان صنوف کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا  در این استان وصول شده است.
کد مطلب: 23906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *