يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
۰
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۴

رونمایی از سند نقشه راه معماری سامانه های حمل و نقل هوشمند

بعدازظهر امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سند نقشه راه معماری سامانه های حمل و نقل هوشمند، رونمایی شد.
رونمایی از سند نقشه راه معماری سامانه های حمل و نقل هوشمند
به گزارش توليد ايرانی ؛    مراسم روز ملی حمل و نقل بعدازظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت ویدئوکنفرانسی در حال برگزاری است. در این مراسم رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: ‌ارتقای منزلت راننده یک ضرورت است. 

عبدالهاشم حسن‌نیا ادامه داد: سالانه 700 میلیون کالا در کشور جابجا می‌شود. همچنین ما 20 هزار نفر راهدار فعال در جاده‌های کشور داریم. 

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: شکوفایی و رشد و پیشرفت برای کشور ما که سرشار از نیروی انسانی بااستعداد و فاخر است امری ضروری محسوب می‌شود و آحاد جامعه نسبت به رشد کشور، غیرتمندانه همیّت دارند. 

محمد اسلامی افزود: حوزه حمل و نقل در همه مدل‌ها پیشران است و برای دستیابی به علوم و فنون نوین، کاستی ندارد. 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رویکرد دانش‌محوری در همه سازمان‌های ما دنبال می‌شود، اضافه کرد: در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز فرایندهای تحرک و حرکت همچنین تنظیم مقررات و اعتلای عوامل انسانی به عنوان یک اصل در توسعه پژوهش دنبال می‌شود و این حوزه در وزارت راه نیز به خوبی در حال پیگیری است. 

بنابراین گزارش، وزیر راه و شهرسازی در ادامه این مراسم، «نخستین شرکت بزرگ‌مقیاس هوشمند در بخش حمل و نقل برون‌شهری» همچنین «نخستین نمایشگاه مجازی رویدادهای تخصصی راهداری» را افتتاح و از «سند نقشه راه معماری سامانه های حمل و نقل هوشمند» رونمایی کرد.
کد مطلب: 23803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *