جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۷

مقاله دانشجوی ایرانی اثر برتر اجلاس اتحادیه بین المللی مخابرات شد

مقاله دانشجوی دکتری گروه مخابرات دانشگاه در اجلاس اتحادیه بین المللی مخابرات وابسته به سازمان ملل، به عنوان برترین مقاله انتخاب شد.
مقاله دانشجوی ایرانی اثر برتر اجلاس اتحادیه بین المللی مخابرات شد
 به گزارش توليد ايرانی؛   مقاله «نرگس قلی پور» دانشجوی دکتری مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس با عنوان Digital Transformation via 5G: Deployment Plans در یک اجلاس دانشگاهی- استانداردگذاری اتحادیه بین المللی ارتباطات (ITU) با نام «ITU Kaleidoscope Academic Conference»، ارائه شد و به علت محتوای برتر و کیفیت بالای ارائه، جایزه بهترین مقاله را از آن خود کرد.

اجلاس اتحادیه بین المللی مخابرات از جهت آنکه دورنما و چشم انداز فعالیت‌ها و زمینه‌های استاندارد گذاری برای شبکه‌ها و سیستم‌های ارتباطی در سطح جهان را ترسیم می کند حائز اهمیت ویژه است و فقط به تعداد محدودی از مقالات که کاملا در راستای اهداف این اتحادیه هستند اجازه ارائه می دهد.
طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس؛ این مقاله، بخشی از خروجی پروژه‌ای است که به سفارش شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در حوزه 5G در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه اجرا شده است. مقاله مذکور که حاصل همکاری تیم مجری این پروژه است با راهنمایی دکتر احمدرضا شرافت و دکتر نادر مکاری اعضای هیأت علمی گروه مخابرات آماده شده و به وسیله این دانشجوی دکترا  در اجلاس فوق ارائه شد.
کد مطلب: 23774
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *