پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷

مزایده های واگذاری "گهردرود" متقاضی نداشته است

بانک ملی اعلام کرد: در سال گذشته سه نوبت مزایده عمومی جهت واگذاری سهام شرکت صنایع غذایی گهر درود برگزار شده که علیرغم اطلاع رسانی و درج آگهی در جراید کثیرالانتشار و تسهیل در شرایط فروش و اعلام مراتب به متقاضیان خرید، پیشنهادی در مزایده های برگزار شده واصل نشده است.
مزایده های واگذاری "گهردرود" متقاضی نداشته است
به گزارش توليد ايرانی؛   بانک ملی درباره خبری با موضوع "بانک ملی همچنان مخالف واگذاری یکی از بزرگترین صنایع خاورمیانه" توضیحاتی ارائه کرده که بدین شرح است:

"تاکنون سه نوبت مزایده عمومی به ترتیب در دی ۱۳۹۸، بهمن‌ ۱۳۹۸ و تیر ۱۳۹۹ جهت واگذاری سهام شرکت صنایع غذایی گهر دورود برگزار شده که علیرغم اطلاع رسانی و درج آگهی در جراید کثیرالانتشار و تسهیل در شرایط فروش و اعلام مراتب به متقاضیان خرید، پیشنهادی در مزایده‌های برگزار شده واصل نگردیده است.

همچنین در راستای اجرای تکالیف قانونی مقرر در ماده ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و مقررات مربوطه، مقدمات عرضه مجدد سهام بانک در شرکت مذکور براساس گزارش ارزیابی کارشناسان منتخب کانون کارشناسان رسمی دادگستری، در مزایده ماه جاری فراهم که تاریخ و شرایط فروش آن از طریق جراید به اطلاع عموم متقاضیان خرید خواهد رسید.

از این رو اعلام می‌گردد که ادعاهای مطروحه در خصوص عدم تمایل بانک برای واگذاری سهام شرکت، صحیح نبوده و مطابق واقعیت نیست".
کد مطلب: 23769
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *