جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۷

افتتاح پنج پروژه با حضور وزیر صنعت در اصفهان

گروه صنعتی اسنوا امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت پنج پروژه را افتتاح کرد.
افتتاح پنج پروژه با حضور وزیر صنعت در اصفهان
به گزارش توليد ايرانی؛   صبح امروز (جمعه_۲۱ آذرماه)  علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شرکت اسنوا پنج پروژه را افتتاح کرد. نخستین پروژه، طرح تعمیق ساخت داخل و افزایش ظرفیت تولید تلویزیون تا یک میلیون دستگاه در سال بود که آن را از ۵۳۰ هزار دستگاه در سال به ۴۷۰ هزار دستگاه افزایش می داد با  یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ۲۸۱ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کرد.

دومین پروژه، افتتاح فاز دوم شرکت حایر تهران (احیای واحد صنعتی غیرفعال مهیا گاز سابق پس از ۱۴ سال) بود که از جمله دستاوردهای آن می توان به بومی سازی و تعمیق ساخت داخل و دانش فنی و تولید انواع اجزا و قطعات فلزی مورد نیاز در تولید لوازم خانگی، همچنین، کاهش وابستگی خارجی اشاره کرد. این پروژه با مبلغ  ۲۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، سالیانه مجموع ۲۸۲ هزار دستگاه لوازم خانگی و ۲۱ هزار تن اجزا و قطعات فلزی لوازم خانگی ظرفیت ایجاد می کند و برای ۲۴۲ نفر اشتغال زایی مستقیم دارد.

افزایش ظرفیت تولید ماشین لباسشویی تا یک میلیون دستگاه در سال، عنوان سومین پروژه ای بود که امروز افتتاح شد. این پروژه که برای آن ۳۲۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده برای ۲۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می کند و مجموع ظرفیت سالیانه را به یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۸۰۰ محصول افزایش می دهد.

چهارمین طرح افتتاح شده توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت در اسنوا، «خدمات هوشمند home delivery» نام داشت و دستاورد آن افزایش قابل توجه رضایت مشتریان، ایجاد تمایز در سرویس دهی و جلب اعتماد و اطمینان بیشتر بود که با مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، برای ۳۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می کرد.

پنجمین و آخرین طرح نیز «تکنولوژی IOT در یخچالهای ساید بای ساید هوشمند» بود. از جمله دستاوردهای این طرح می توان به کنترل محصول لوازم خانگی از راه دور، مخابره هوشمند وضعیت محصول به خدمات پس از فروش، مدیریت آسان مواد غذایی موجود در یخچال جهت جلوگیری از اضطراب مصرف کننده و کاهش مصرف انرژی اشاره کرد. برای این طرح نیز که برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می کرد، ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده بود.
کد مطلب: 23678
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *