سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
۰
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

ساخت 3 دستگاه لکوموتیو‌ تا پایان سال/انعقاد قرارداد تولید 25 دستگاه واگن مسافری

مدیرعامل واگن پارس با اشاره به تحویل یک دستگاه لکوموتیو تولید داخل در روز جاری، گفت: تا پایان سال حداقل سه دستگاه لکوموتیو دیگر را به شرکت بهره‌بردار تحویل دهیم.
ساخت 3 دستگاه لکوموتیو‌ تا پایان سال/انعقاد قرارداد تولید 25 دستگاه واگن مسافری
به گزارش توليد ايرانی ؛     محمدرضا مختاری امروز در مراسم ورود 70 دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل به شبکه راه‌آهن و افتتاح لکوموتیو داخلی پارس 33 توسط واگن‌پارس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ‌اظهار داشت: امروز 50 دستگاه انواع واگن باری 6‌محوره و 4 محوره لبه بلند و یک دستگاه لکوموتیو تولید داخل از سوی واگن پارس تحویل متقاضی می‌شود.

وی گفت: ‌قرارداد تولید این لکوموتیو سال گذشته بین واگن‌پارس و البرز نیرو انجام شد و امروز اولین دستگاه از این لکوموتیو تحویل متقاضی شد.

مدیرعامل واگن پارس با بیان اینکه دو دستگاه لکوموتیو دیگر در مرحله تولید داریم، گفت: برنامه‌ریزی شده است تا پایان سال حداقل سه دستگاه لکوموتیو دیگر را به شرکت بهره‌بردار تحویل دهیم.

مختاری افزود: با حمایت‌های راه‌آهن امروز و پس از سه سال قرارداد تولید 25 دستگاه واگن مسافری را منعقد کردیم و وعده داده شد از محل تبصره 18 تسهیلات مورد نیاز این واگن‌ها تأمین شود.

مدیرعامل واگن پارس اضافه کرد: پس از تولید این لکوموتیو طی همکاری با مپنا تولید لکوموتیو در واگن پارس به صورت جدی دنبال می‌شود.
کد مطلب: 23332
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *