جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
۰
سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵

شاهرود در حمایت از واحدهای تولیدی در استان سمنان برتر شد

شاهرود در حمایت از واحدهای تولیدی در استان سمنان برتر شد - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شاهرود گفت: شهرستان شاهرود برای دومین بار رتبه نخست حمایت از واحدهای تولیدی استان سمنان را به دست آورد .
شاهرود در حمایت از واحدهای تولیدی در استان سمنان برتر شد
به گزارش توليد ايرانی ؛    ابوطالب جلالی روز سه شنبه اعلام کرد ، این رتبه پس از بررسی‌ شاخص‌های ارزیابی حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی به دست آمد.

وی  ترغیب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی ،  همسوسازی دستگاه‌ها و ادارات مرتبط جهت اجرای پروژه‌های اقتصادی در حوزه کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری با اعتماد سازی و اطمینان بخشی به فعالان اقتصادی را از اولویت‌های این فرمانداری دانست و به ایجاد چتر حمایت و منطقه امن برای سرمایه گذاران به منظور اجرای پروژه های مهم و تحول ساز تاکید نمود. 

 جلالی گفت :توسعه سرمایه گذاری شهرستان شاهرود زیر چتر حمایت های مدیریتی، اعطای کارشناسی های محلی با معرفی فرصت‌های ارزشمند اقتصادی امکان پذیرتر خواهد بود.

 معاون فرماندار شاهرود گفت : این شهرستان با ارتقاء ظرفیت ۳۸ واحد تولیدی و احیاء ۲۲ واحد راکد در جایگاه نخست شهرستان های استان سمنان قرار گرفت که رتبه کسب شده مرهون تلاش و تشکیل نشست‌های پیگیری برای  تسهیل گری  و رفع موانع تولید است.

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شاهرود با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ارتقاء ظرفیت تولیدی صنایع کمتر از ظرفیت اسمی و تصمیمات لازم جهت احیاء واحدهای راکد، همچنین سرعت بخشی به روند طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، به راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های تولیدی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: صاحبان صنایع و کارفرمایان می توانند به صورت ۲۴ ساعته از خدمات مرکزفوق بهره مند گردند.

وی همچنین توجه به سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی های نو و خورشیدی، ایجاد گلخانه های هوشمند و استقرار صنایع تبدیلی را از ضرورت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان دانست که می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود فرصت‌های جدید اقتصادی و اشتغالزا را در شهرستان شاهرود فراهم نماید.

شهرستان شاهرود حدود ۳۰۰, واحد صنعتی بزرگ و کوچک دارد که تا قبل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید بیش از ۵۰ درصد آن ها تعطیل شده یا با کمترین ظرفیت کار می‌کردند.
کد مطلب: 23328
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *