جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱

تولید دستگاه‌های بیهوشی ایرانی پس از ۲۵ سال +عکس

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید و طراحی دستگاه بیهوشی شده است که پس از ۲۵ سال در کشور ساخته شده است.
تولید  دستگاه‌های بیهوشی ایرانی پس از ۲۵ سال +عکس
توليد ايرانی:مدیر این شرکت دانش‌بنیان  در خصوص این دستگاه دانش‌بنیان بیهوشی، گفت:‌ حدود 6 سال پیش دستگاه بیهوشی با کیفیت بسیار بالا را در کشور طراحی کردیم.

وی با بیان اینکه این دستگاه علائم حیاتی بیمار را در تمام طول عمل مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد، اظهار کرد: دستگاه‌های بیهوشی باید بسیار قوی باشند زیرا در طول عمل تمام علائم حیاتی فرد را از جمله تنفس چک می‌کند و به همین دلیل است که باید با دانش بسیار قوی ساخته و طراحی شده باشد.

دستگاه‌های بیهوشی دانش‌بنیان نصف قیمت نمونه خارجی

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه در حال حاضر چندین بیمارستان از این دستگاه استفاده می‌کنند، گفت:‌ خط تولید دستگاه بیهوشی را‌ه‌اندازی شده است و تا به امروز 50 نمونه از این دستگاه تجاری سازی شده است.

وی در خصوص قیمت این دستگاه بیهوشی، اظهار کرد: نمونه خارجی دستگاه بیهوشی با قیمتی بسیار گران در کشور وارد می‌شود اما دستگاهی که ما تولید کرده‌ایم نصف قیمت نمونه خارجی را دارد.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان یادآور شد: در حال حاضر دستگاه‌های بیهوشی که در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار قدیمی هستند و عمر برخی از آن‌ها حتی به 25 سال هم می‌رسد؛ کاری که ما انجام دادیم این بود که در صنعت پزشکی نوآوری به وجود آوریم و دستگاه‌هایی با کیفیت بسیار بالا و ساخت کشور را بسازیم.
 
کد مطلب: 2312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *