جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷

تصویب کلیات طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب کلیات طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها در جلسه امروز کمیسیون عمران خبر داد.
تصویب کلیات طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها در کمیسیون عمران
به گزارش توليد ايرانی؛     سید البرز حسینی  ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها مورد بررسی قرار گرفت و در نهات کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون عمران رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه عملکرد کنونی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها به گونه ای است که در بسیاری از پرونده ها که ساختمان به دلیل ساخت و ساز غیرمجاز باید تخریب شوند، با دریافت پول این امر صورت نگرفته و عملا خروجی این کمیسیون، فروش تخلف است.

نماینده مردم خدابنده در ادامه تصریح کرد: در ادامه نیز کلیات لایحه اصلاحات کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید. در این کنوانسیون، الگوی واحدی برای آموزش دریانوردان ارائه شده است. این سازمان بین المللی هر ۵ سال یک بار کنوانسیون مذکور را اصلاح می کند. در این لایحه اصلاحات صورت گرفته ارائه شده بود.
کد مطلب: 23062
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *