پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
۰
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

افزایش حقوق بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۰ چه میزان است ؟

افزایش حقوق بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۰ چه میزان است ؟
به گزارش توليد ايرانی ؛    به نقل از بازار ،مسکن محرومان و بودجه سال ۱۴۰۰ دو موضوع اصلی جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس جمهور، بود.

 در این جلسه درباره این دو موضوع مسئولان مربوط گزارش عملکردی ارائه کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گزارشی گفت: بیش از صد هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در دست احداث است که بالغ بر ۲۵ هزار واحد مسکونی به افراد محروم تحویل داده شد.

علیرضا تابش افزود: تا پایان امسال و تا قبل از پایان دولت باقی مانده، مسکن ویژه محرومان به افراد در نظر گرفته شده تحویل داده می‌شود.

وی اضافه کرد: در بین این محرومان، حتی کسانی هستند که هیچ پیش پرداختی نداشته اند و سازمان برنامه و بودجه به نیابت از آن‌ها بخشی از هزینه‌ها را به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.
رئیس سازمان بهزیستی نیز در این جلسه گفت: بنیاد مسکن باید به مسکن محرومان در شهرها نیز توجه نشان دهد و کمک بلاعوض ۲۵ تا ۳۰ میلیونی این بنیاد به محرومان با توجه به افزایش قیمت‌ها کم و باز پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیونی برای محرومین سنگین است.

وحید قبادی دانا گفت: با اشاره به این که ۴۳ هزار واحد مسکن نیمه ساز در بخش بهزیستی داریم، خواستار همکاری مردم در قالب پویش مهر برای اتمام این طرح‌ها شد.

وی همچنین درخواست کرد: مانند کمیته امداد، سهمیه‌ای برای بهزیستی در زمینه مسکن محرومان در نظر گرفته شود.

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه نیز به بیان گزارش عملکرد بودجه سال ۹۹ در هفت ماهه امسال پرداخت و گفت: در بخش مصارف، ۳۶ هزار میلیارد تومان در هفت ماهه امسال کاهش داشتیم.
سید حمید پورمحمدی گفت: بودجه امسال ۵۷۱ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده بود که ۲۹۰ هزار میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۰ نیز فروش نفت ۶۵۰ هزار بشکه در نظر گرفته شده است که قیمت هر بشکه ۴۰ دلار پیش بینی می‌شود.

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: حقوق کارکنان و بازنشستگان در بودجه سال آینده با ۲۵ درصد رشد در نظر گرفته شده است.

در این جلسه وزرای نیرو، ارتباطات، صمت، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و روسای بنیاد مسکن، بهزیستی و کمیته امداد و مشاور امور زنان رئیس جمهور و تعداد دیگری از معاون وزراء و مسئولان حضور داشتند.
کد مطلب: 23060
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *