تمام لوازم خانه ام "ایرانی" است

26 ارديبهشت 1397 ساعت 14:19

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: یک خودرو پژو ساخت داخل دارم و اکثر لوازم خانگی که در منزل استفاده می کنم نیز ایرانی هستند.


تولید ایرانی: هدایت الله خادمی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان " حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از طرفهای صحبت مقام معظم رهبری تولید کنندگان هستند زیرا اگر تولید کننده کالای بی کیفیت تولید کند مردم به خرید آن رغبت پیدا نمی کنند، اگر تولید کنند گان کالای خوب تولید کنند هیچ ایرانی کالای خارجی خریداری نمی کند.
 
وی در پاسخ به این سوال که شما چه کالای ایرانی را در سال حمایت از کالای ایرانی استفاده می کنید؟ اظهار داشت: یک خودرو پژو ساخت داخل دارم و اکثر لوازم خانگی که در منزل استفاده می کنم نیز ایرانی هستند.
 
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری راه پیشرفت کشور حمایت از کالای ایرانی است که باید با فشار بر تولید کننده های داخلی بتوان کالای با کیفیت و قابل صادرات تولید کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته را سال اقتصاد مقاومتی نامیدند به این معنی که استفاده بهینه و حداکثری از منابع شود که متاسفانه این استفاده بهینه از منابع اتفاق نیافتاده است؛ کشور هایی مثل آلمان و ژاپن اقتصاد مقاومتی را انجام می دهند؛ آنها با کمترین منابع موجود توانستند غول صنعتی اروپا شوند در حالی که کشور ما با یک درصد جمعیت دنیا 7درصد منابع دنیا را دارد اما  وضعیت خوبی نداریم چون که اقتصاد مقاومتی را انجام ندادیم و کسانی را سرکار گذاشتیم که فساد اقتصادی داشتند.


کد مطلب: 2288

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/2288/تمام-لوازم-خانه-ام-ایرانی

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com