استفاده از جاده‌های ایمن و استاندارد حق مردم است

19 آبان 1399 ساعت 17:29

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: استفاده از جاده‌های ایمن و استاندارد حق مردم است.


به گزارش تولید ایرانی؛   حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی نوزدهم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در سالیان اخیر در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان شاهد بوده‌ایم نبود جاده بین شهری استاندارد و ایمن بوده است.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از جاده‌های ایمن و استاندارد حق مردم کوهدشت و رومشکان است، اضافه کرد: بر همین اساس پیگیری تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز این دو شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

مبلغی تصریح کرد: از جمله محورهایی که باید تعریض و مشکلات آنها برطرف شود چهارخطه کوهدشت- زانوگه، راه بابازید- سیمره و کوهدشت- گراب هستند که پیگیری‌هایی در این راستا انجام شده است. 
این نماینده مجلس افزود: در راستای رفع این مشکلات اخیرا پیگیری‌هایی از طریق دو تن از معاونین وزیر راه و شهرسازی انجام شده که نهایتاً رئیس راهداری کشور و معاون زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در این زمینه قول مساعد برای محورهای یاد شده دادند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه روزانه چندین هزار خودرو از این محورها تردد داشته و به دلیل چهار خطه نشدن جاده جان هموطنانمان در خطر قرار دارد لذا هر چه سریع‌تر باید رفع مشکلات و تکمیل این پروژه‌ها انجام شود که در این راستا مجددا پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.


کد مطلب: 22876

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/22876/استفاده-جاده-های-ایمن-استاندارد-حق-مردم

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com