چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
۰
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵

کارآفرینی یک مدد جو با "تولید" ماهی + عکس

یک مددجو است و با یک بیماری خاص دست و پنجه نرم می کند، متأهل و نمی دانست که باید چگونه نان شب زن و فرزندشرا تأمین کند
کارآفرینی یک مدد جو با "تولید" ماهی + عکس
به گزارش توليد ايرانی؛ سال، سال حمایت از کالای ایرانی است و چند سالی است مسئولان ارشد نظام به ویژه رهبر انقلاب به ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی با تفکر کارآفرینی تأکید دارند.

بی تردید اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخشی برای رهایی از معضل بیکاری و مهیا شدن کسب و کار سالم و حلال است و زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی.

از این رو در راستای معرفی کار،رینان تویسرکانی سعی بر آن داریم تا هرزچندگاهی به معرفی آنان بپردازیم و امروز به سراغ کسی می رویم که مددجوی کمیته امداد بوده و این روزها خودکفا شده است.

آقای «ا.ع» سید اسماعیل عرب مددجوی خودکفا شده شهرستان تویسرکان است که پنج سال پیش به دلیل ابتلا به بیماری‌های خاص، روزگار بسیار سختی را می‌گذراند ولی اکنون توانسته یک استخر تولید و پرورش ماهی قزل‌آلا راه بیندازد.

وی می گوید: زندگی‌ام فلج شده بود و دیگر توانایی کسب درآمد نداشتم، هزینه‌های درمانم هم بسیار بالابود و از سویی دیگر شغلم را ازدست‌داده بودم.

این کارآفرین تویسرکانی اظهار کرد: دیگر امیدی در دل نداشتم و تنها نگران خانواده‌ و آینده آن‌ها بودم تا اینکه به کمیته امداد مراجعه کردم، راستش می‌دانستم که دست‌خالی ازآنجا بیرون نمی‌روم و در اوج ناامیدی احساس اطمینان خاطری در من ریشه زده بود.


 «ا.ع» افزود: تحت حمایت کمیته امداد درآمدم و کمیته امداد هزینه‌های درمانم را پرداخت کرد و با دریافت 24 میلیون تومان تسهیلات اشتغال توانستم یک استخر پرورش ماهی قزل‌آلا که در آن تجربه کاری داشتم را راه‌اندازی کنم.

به گزارش رودآور؛ این کار،رین تویسرکانی هم‌اکنون توانسته باهمت والای خود دو نفر دیگر را در حوزه کاری خود به کار بگیرد و می‌خواهد با توسعه استخر برای پنج نفر دیگر هم ایجاد اشتغال کند و سفره پنج خانواده دیگر را نیز از عواید این تولید رنگین کند.
کد مطلب: 2248
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *