شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
۰
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸

پایان تونل وحشت در گالری امامزاده هاشم جاده هراز

پایان تونل وحشت در گالری امامزاده هاشم جاده هراز
به گزارش توليد ايرانی؛      صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای 7 پروژه در حوزه‌های راهداری، بهسازی راه‌ها، ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم محمد اسلامی اظهار داشت: روز جهانی سالمند است و این روز را به سالمندان عزیز کشور تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد:‌پروژه‌های راهداری استان تهران شامل 7 پروژه امروز افتتاح شد. من از وضعیت راه‌های استان به شدت شاکی بودم و مطالبه‌گری سنگینی از مدیر کل راه و شهرسازی استان و رئیس سازمان راهداری داشتم و شبانه‌روزی نبود که به آنها پیام ندهم. به هر حال استان تهران با این حجم انبوه تردد جاده‌ای نیازمند افزایش ظرفیت جاده‌ای است.

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌در دو پایه کارهای توسعه‌ای در استان تهران به عنوان قطب بزرگ جمعیت و صنعتی دنبال شد که اولین آن ظرفیت جاده‌ها بود، منطقه یک آزادراه تهران -شمال افتتاح شد، محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه بهسازی و گسترش ظرفیت شد و بدین ترتیب مردم در این جاده‌ها به صورت ایمن و روان حرکت می‌کنند.

اسلامی بیان کرد: ادامه آزاد راه همت تا کرج و آزاد راه کنار گذر غرب تهران در قالب راهسازی استاندارد و مدرن انجام شد.

وی گفت: آزادراه کنار گذر جنوبی تهران به طول 157 کیلومتر تا پاییز امسال افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در بخش نگهداری و بهبود وضعیت قطعه پل سیمان تا پل شهرک واوان در اتوبان قم از نظر من مردود بود که گسترش ظرفیت انجام شد.

اسلامی افزود: با توجه به توسعه ری و شهرستان‌های همجوار در استان تهران ضرورت دارد ترافیک محلی از ترافیک عبوری جدا شود.

وی بیان کرد:‌تقاطع غیرهمسطح شهر قدس و بهسازی جاده هراز انجام شد، همچنین گالری امامزاده هاشم که به تونل وحشت شبیه بود بهسازی، به روزرسانی و آراسته شد.



 
کد مطلب: 22299
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *