جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۳

نیازمند حمایت از بخش خصوصی در حوزه صنعت هستیم

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی صنعت در بخش خصوصی گفت که اگر نگاه حمایتی نسبت به بخش خصوصی در وزارت صنعت وجود داشته باشد اوضاع صنعت کشور نیز بهتر خواهد شد.
نیازمند حمایت از بخش خصوصی در حوزه صنعت هستیم
به گزارش توليد ايرانی؛   با اشاره به معرفی علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت گفت: آقای رزم حسینی سوابق خوبی داشته و در بخش خصوصی هم کار کرده است ما هم می‌خواهیم نگاه بخش خصوصی وحمایت از آن در وزارت صنعت حاکم شود.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که ما بعضا با آن مواجهه هستیم نگاه حاکمیتی در برخی وزارت‌خانه‌ها است که اجازه نمی‌دهد بخش خصوصی بیشتر میدان داری کند و این به ما آسیب می‌زند اما آقای رزم حسینی درد بخش خصوصی را می‌داند. ما هم معتقدیم باید دست بخش خصوصی را بازتر بگذاریم  و کارهای اساسی را به آنها بسپاریم. متاسفانه این اتفاق در عمل رخ نداده است در حالی که اگر این نگاه وجود داشته باشد مجلس هم به کمک وزارت صنعت می‌آید و اوضاع صنعت کشور بهتر خواهد شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به وضعیت فعلی وزارت صنعت که بدون متولی مانده و با سوابق وزیر پیشنهادی تا الان نظرم من نسبت به ایشان منفی نیست امیدوارم ایشان در زمان حضور در کمیسیون صنایع نیز برنامه‌های خوبی را مبتنی بر سوابق خود ارائه کند.
 
کد مطلب: 22224
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *